vähän tärisyttää vähän tärisyttää
fiksu somali fiksu somali
Sukupuolenvaihdos klinikka Sukupuolenvaihdos klinikka
Ihana mies Ihana mies
opi rakastamaan opi rakastamaan
pari kyssäriä pari kyssäriä
Tämä luu ei ole tarpeeksi suuri meille molemmille Tämä luu ei ole tarpeeksi suuri meille molemmille
halal-lihaa tulossa halal-lihaa tulossa
oiva kesäduuni oiva kesäduuni
Resident evil Resident evil
voitolla yöhön voitolla yöhön
Isoluisia kasseja Isoluisia kasseja
nakuankka surffailee nakuankka surffailee
rahamiehiä rahamiehiä
Ihana nainen Ihana nainen
Väkivaltaisia otuksia Väkivaltaisia otuksia
Bongo Cat - See You Again Bongo Cat - See You Again
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Paskaa varkaiden päivää Paskaa varkaiden päivää
näin se vain menee näin se vain menee
VAPAHTAJAMME TERRY A. DAVIS REST IN PEACE SANKARI VAPAHTAJAMME TERRY A. DAVIS REST IN PEACE SANKARI
Äng äng äng Äng äng äng
Ihana nainen Ihana nainen
taide taide
 824 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 22.02.2018 16:41:54
[ + 5 - | ]

Ei me mitään tehty :3

[8095] [0.jpg] [0.03 MB] [613x411] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

koira

(1228)  · 

ilmeet

 · 

muikea

(30)  · 

börh

(1050)  · 

viattomat

 · 

syyttömät

22.02.2018 23:53:23
#31924 [+-] Piilota Suosittele

>>31796

Komento on kova mutta niin pitää ollakin, ihmisen on pidettävä kiireisenä jotta se ei ala hautoa vallankumousta tai muuta sellaista mikä ei sen herneenkokoisiin aivoihin kuitenkaan mahdu >:3

23.02.2018 15:12:34
#32077 [+-] Piilota Suosittele

>>31937

On varmaan ihanaa kun börheiden kanssa ei yksikään päivä ole samanlainen ja toisaalta kaikki päivät tavallaan on samanlaisia :3

"Niin on aina ollut ja niin on aina oleva"
- Sinuhe Börheäläinen
:3

23.02.2018 15:17:03 | 05:21:22
#32084 [+-] Piilota Suosittele

>>32077

No tänään sai alaselkälämmityksen kun mortti nukkui selän takana. Se suojeli mua möröiltä ja minä katsoin nukkumatin kanssa ettei kukaan tule seinän läpi :3

Aamulla käytiin hoitamassa vessahommelit porukalla, Mortti raksutteli mahan täyteen ja vääntäytyi takaisin sänkyyn. Lakanan alle tällä kertaa. Tuhinaa on kuulunut välillä, ei kummempia...

Elämän sietämätön börheys :3

Edit: herätys meni 12 päivällä, koska tuli syötyä vanilja-puolukkajogurttia (mortti sai kans nuolla kupin) ja katottua leffaa aamuyöhön. Bright (imdb)

23.02.2018 15:18:11 | 15:22:53
#32085 [+-] Piilota Suosittele

>>32084

Tasapainoinen selonteko. Mukava lukea tällaisia :3

Ja makuyhdistelmä myös, siis vaniljan pehmeys ja puolukan kirpeys, kiva et Morttikin tykkää :3

24.02.2018 00:54:52 | 00:55:33
#32330 [+-] Piilota Suosittele

>>32176

“A cat has absolute emotional honesty: human beings, for one reason or another, may hide their feelings, but a cat does not.”
- Ernest Hemingway

"Ei!" "Kis kis" "Se on mun!" "Kukas sinä olet?" "Mikä kissa se täällä?" "Morttilortti portti pakana, istui oven takana, mitä siellä tekemässä. Kakkebyllyjuttuja tekemässä"

- 3evill (kokoelma)

24.02.2018 01:00:10
#32337 [+-] Piilota Suosittele

>>32330

En huomaa oleellista eroa, kumpikin katkelma on börh :3

Naurahdin kyllä parikin kertaa Maikin köllöttelyvideon alun asialliselle toteamukselle "aktiivisesti tuossa makaa" ;3 Melkein ei edes kuulosta vitsiltä, koska ketkäpä suhtautuisivat lepäilyyn yhtä vakavasti kuin kissat :3

[ 10 viestiä | ]