15 vuotta 15 vuotta
yön raineri ^^ yön raineri ^^
Mikko Rottan tiistai Mikko Rottan tiistai
moi t. aatu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD moi t. aatu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
lammas lammas
Asianajaja ottaa yhteyttä Asianajaja ottaa yhteyttä
munarikasta pääsiäistä munarikasta pääsiäistä
Viuhahdu- Viuhahdu-
mainoskatko mainoskatko
Kannettava Kannettava
Carlos Santana - Smooth ft. Rob Thomas Carlos Santana - Smooth ft. Rob Thomas
Apsuluttinen paha Apsuluttinen paha
valmistaudu valmistaudu
backrooms niilo22 backrooms niilo22
Nudistitytöt Nudistitytöt
mummo rage mummo rage
Laitee vielä yks ihana nainen Laitee vielä yks ihana nainen
teemme pakollisen estääksemme suomen nato jäsenyyden teemme pakollisen estääksemme suomen nato jäsenyyden
Epileptikot ihmeissään Epileptikot ihmeissään
Videokokoelma Videokokoelma
tissit tissit
Hyvät hinkit Hyvät hinkit
Negromantia Negromantia
PUT IN PUT IN
 721 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.86 MB, 2 tiedostoa, 17.04.2024 19:38:09
[ + 0 | ]

Äänestetään bensan hinnan korottajat ulos!

[69896] [tiedosto_1.jpg] [0.26 MB] [1076x536] [] []
tiedosto_1.jpg
[69895] [tiedosto_2.jpg] [0.6 MB] [1070x1242] [] []
tiedosto_2.jpg

perussuomalaiset

(81)
18.04.2024 01:29:21
#614905 [+-] Piilota Suosittele

>>614898
Marinin hallitus laski suunniteltua jakeluvelvoitetta ja siis polttoaineveroa 16 senttiä litralta.
Nykyinen persujen propaganda kertoo, että he ovat laskeneet.
Todellisuudessa nykyinen hallitus laski jakeluvelvoitetta 4 senttiä ja nostivat arvonlisäveroa 1.5 pinnaa, joten nykyinen hallitus NOSTI bensan pumppuhintaa.

18.04.2024 01:55:14
#614907 [+2] Piilota Suosittele

4 vuotta ei riitä, ja seuraava hallitus on vassarihallitus. En yhtään ihmettele, mutta onko kukaan ajatellut sijoittamista Suomeen, tai sen tekemistä muille helpommaksi?

18.04.2024 15:02:48
#614931 [+-] Piilota Suosittele

>>614905 Marinin hallistus myös oli mielellään nostamassa jakeluvelvotteen
huomattavasti korkeammaksikin, mutta maailmantilanne kerkesi nostamaan
hinnat senverran miehekkäälle tasolle, että jättivät suunnitellun
korotuksen vain tekemättä.

Nykyinen alvin nosto ja ensivuoden jo kertaalleen lykätty sekoitusprosentin nosto
kyllä nostavat taas etenkin dieselin hintaan taas mukavasti.

[ 5 viestiä | ]