Istuhan ales. Istuhan ales.
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Meidän pitää mennä syvemälle Meidän pitää mennä syvemälle
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Nimimerkillä kyylä Nimimerkillä kyylä
Gellersson Gellersson
Hupsista Hupsista
U mad? ;3 U mad? ;3
Anthony Wiener Anthony Wiener
Yöäh Yöäh
Slayjerin pirssi Slayjerin pirssi
after anal after anal
Jos kuolet virtuaalisesti, kuolet myös oikeasti Jos kuolet virtuaalisesti, kuolet myös oikeasti
mäiskistä mäiskistä
Huono peli Huono peli
Jhnna is back in business Jhnna is back in business
Aika menee nopeesti Aika menee nopeesti
Iltasatu vaimolle Iltasatu vaimolle
ammattimies, osa 2. ammattimies, osa 2.
Perääntykää! Minulla on kissa enkä pelkää käyttää sitä! >:3 Perääntykää! Minulla on kissa enkä pelkää käyttää sitä! >:3
Kun Hapsi ei haluakkaan sinua Kun Hapsi ei haluakkaan sinua
Stance [R I C A R D O] Stance [R I C A R D O]
Hengen takaisinkelaus Hengen takaisinkelaus
Kohta paukkuu Kohta paukkuu
 747 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.46 MB, 1 tiedosto, 05.04.2024 18:48:39
[ + 2 | ]

Liigastajat

[69526] [tiedosto.jpg] [0.46 MB] [1037x606] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)
05.04.2024 23:16:07
#612310 [+-] Piilota Suosittele

Liiga?! SM-Liiga vielä menis mutta siis mikä vitun Liiga? Homoliiga ja pelicans on taas varmaan viimesellä sijalla.

Tän takia en seuraa kuin olympia ja mm-matseja. Karjala-turnauksesta lähti into koska puuttin on mulkku.

05.04.2024 23:46:55
#612330 [+-] Piilota Suosittele

Grönborg on kyllä tyylikäs äijä, mutta en kyllä ymmärrä, kuinka kukaan kestää itsellään tuollaista partaa.

Itsellä kun karvat alkavat täyttää kaulaa, niin kyllä kutisee, ärsyttää ja kerrassaan ottaa aivoon.

[ 4 viestiä | ]