Karjala takas... Karjala takas...
Trumpin kesäleiri Trumpin kesäleiri
Rammstein - Mein Land (OV) Rammstein - Mein Land (OV)
Mortti kotosalla ;___; Mortti kotosalla ;___;
Turhia kuvia 2 Turhia kuvia 2
Saunailta Saunailta
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
Hermokoiran hermostus Hermokoiran hermostus
apustus friens tunnari apustus friens tunnari
Jeesusland Jeesusland
homo homo
Moi mun pitää mennä Moi mun pitää mennä
Mökkisarjakuva kesä 2018 Mökkisarjakuva kesä 2018
Ylijäänyt mp4 Ylijäänyt mp4
Lordaeronin kuningas Gondola Lordaeronin kuningas Gondola
filateliaa filateliaa
Robi Rähmä perustaa kommunismin Robi Rähmä perustaa kommunismin
Ilmais... halpaa karkkia Ilmais... halpaa karkkia
Telebetit Telebetit
Minä intiaanina Minä intiaanina
aku aku
Liikennetiedotus Liikennetiedotus
Steroidi kipsu Steroidi kipsu
Turhia kuvia 6 Turhia kuvia 6
 673 näyttökertaa, 14 viestiä, 3.5 MB, 1 tiedosto, 04.04.2024 20:59:16
[ + 2 | ]

Pränkkiä tekemään

[69501] [tiedosto.jpg] [3.5 MB] [4494x4494] [] []
tiedosto.jpg

pränkki

(5)

paska

(482)

wc

(118)

vessapila

05.04.2024 06:55:49
#612127 [+1] Piilota Suosittele

>>612109
Koska se ei tarvi. Vesi juoksee putkesta pönttöön sen putkiston omalla paineella, taikka pöntössä on oma sähköpumppu. Ton takia noi ilman vesisäiliötä olevat pöntöt on vittumaisia asentaa, sekä ne maksaa vitusti enemmän kuin säiliön kanssa. Toki ilman säiliötä ne on paljon pienempiä, jos ajattelet vaikkapa lentokoneen vessaa niin ei siellä ylimääräistä tilaa ole.

05.04.2024 09:31:55
#612142 [+1] Piilota Suosittele

>>612109
Naku puhuu taas paskaa.
Tuo on seinä-wc. Säiliö on seinän sisällä.
https://www.netrauta.fi/seina-wc-paketti-grohe-solido-compact-3-in-1?utm_source=google&utm_term=&utm_campaign=&utm_medium=cpc&utm_content=s|pcrid|683445342447|pkw||pmt||pdv|t|&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwn7mwBhCiARIsAGoxjaJZi7Hh-q2OK0qV4SN-d0F38_n7lmSmn-Q7Ck3K_hU7SSh-4NlKPoEaAqWNEALw_wcB

05.04.2024 09:37:06 | 09:37:50
#612146 [+-] Piilota Suosittele

>>612127
Lentokoneiden ja vaikkapa ruotsinlaivojen vessat toimii alipaineella. Eli se imee, eikä huuhtele. Näin säästyy vettä, eikä septitankin tarvitse olla jumalattoman suuri.
Kuvan pönttö on seinä wc.

05.04.2024 16:28:20
#612190 [+-] Piilota Suosittele

>>612188
Äskösessä viestissä toivoit olla sellainen idiootti ettei sitä itse huomaa. No sieltähän se tuli, kannattaa varoa mitä pyytää :D Saattaa hyvin nopeasti napsahtaa xD

[ 14 viestiä | ]