Höhö Höhö
Henna Kalinainen Henna Kalinainen
Teini on vaan mennyt kesätöihin siirtolapuutarhaan oikeasti Teini on vaan mennyt kesätöihin siirtolapuutarhaan oikeasti
:o :o
Pörriäiset Pörriäiset
Aww Aww
Повреждения происходят ... Повреждения происходят ...
ssss ssss
Jessen peili-itsari Jessen peili-itsari
Roope tilaa Roope tilaa
Sankari Sankari
Taikaa Taikaa
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien... Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien...
Väestönvaihdos Väestönvaihdos
Kisse pois Kisse pois
kyllä abortti pitäis kieltää kyllä abortti pitäis kieltää
Anteeksi, nyt pitää rientää Anteeksi, nyt pitää rientää
Kengu lomailee Kengu lomailee
Finnburger Finnburger
Taide on rankka laji Taide on rankka laji
Bohjoismaised gieled :DDDD Bohjoismaised gieled :DDDD
iloinen vauva iloinen vauva
cigarette cigarette
Tehokas apu mamutukseen Tehokas apu mamutukseen
 821 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(291)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]