>>608209 Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.
Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.
>>608223 Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.
Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.
[
7 viestiä
|
]
⭰
nakuankan kanssa postailu
Simpsonit ennusti tämänkin matsin
Hitto vie
joulubonarit
Kun Hapsi ei haluakkaan sinua
Stereotopinen nenäihminen
Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku