kissipiilo kissipiilo
oma diagnoosi oma diagnoosi
ryssäbotin päiväkirja ryssäbotin päiväkirja
nokoset nokoset
lada lada
Pilkkijä Pilkkijä
lastenkasvatus lastenkasvatus
apinaa koijataan apinaa koijataan
oksien leikkuuta oksien leikkuuta
liskon häätö liskon häätö
PSYYKE, TÄNÄÄ O PERJANTAI PSYYKE, TÄNÄÄ O PERJANTAI
Taikapöytä Taikapöytä
koodiapinan parasta koodiapinan parasta
blyat kun dronen näki blyat kun dronen näki
stroker stroker
Hapsi oli kylässä viikonloppuna ja halus tikkaria Hapsi oli kylässä viikonloppuna ja halus tikkaria
Ihana nainen Ihana nainen
sanna marin sanna marin
Metelöivä naapuri Metelöivä naapuri
natsistaja natsistaja
oiiai oiiai
Psyyke ja Valupertti maanantaina Psyyke ja Valupertti maanantaina
Tissit Tissit
sähköautoja sähköautoja
 821 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(291)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]