Tony Halme ei arvosta raiskaajia Tony Halme ei arvosta raiskaajia
Koneen hengen liehittelyä Koneen hengen liehittelyä
Ovet säppiin Ovet säppiin
Huomenna kaikki on huonommin Huomenna kaikki on huonommin
Ne pienet erot, osa4. Ne pienet erot, osa4.
Pilapiirros Pilapiirros
keskisormi keskisormi
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
baseball slide baseball slide
Chill Chill
Sanna ja Putin. Sanna ja Putin.
pohdittavaa pohdittavaa
..ne vanhat hyvät ajat ..ne vanhat hyvät ajat
jaksaa jaksaa jaksaa jaksaa
Kulli Kumi Kulli Kumi
Top 5 momentos Top 5 momentos
Taikatemppuja Taikatemppuja
Hatsapuri menossa uuniin Hatsapuri menossa uuniin
Kela Kela
pensasaidan leikkuu pensasaidan leikkuu
akvaario akvaario
venäläinen naapuri venäläinen naapuri
Ihme kun mediat olikin hiljaa.. Ihme kun mediat olikin hiljaa..
Lapitch ja taikasaappaat Lapitch ja taikasaappaat
 734 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 21.03.2024 03:08:55
[ + 3 - | ]

mailman onnellisin kansa

[68987] [mailman_onellisin_kansa.png] [0.82 MB] [1080x1080] [] []
mailman_onellisin_kansa.png

onnellinen

(13)  · 

kansa

(10)  · 

suomi

(394)  · 

tutkimus

(13)
21.03.2024 05:02:13
#607683 [+1] Piilota Suosittele

Sama idea taustalla kuin mensan nettitestissä, pidetään ihmisten itsetunto korkealla koska se on ainoa asia mikä voi enää romahtaa ja samalla romahtaa yhteiskunta jos kaikki tajuaisi millaisen pellemaailman takapihalla elämme.

21.03.2024 19:23:00
#607802 [+3] Piilota Suosittele

Maailman onnellisin ei tarkoita että täällä oltaisiin oikeasti onnellisia. Muualla vaan sattuu olemaan vielä kurjempaa.

Uutinen on silti täyttä hevonpaska mielenmuokkausta. Säännöllisesti toistuva lause, jolla uskotellaan että täällä on kaikki yhtä hyvin kuin edellisvuosinakin ja rikollishallituksien toimet eivät ole vaikuttaneet haitallisesti elintasoosi. Paska kaupataan meille uhkana ja onnellisuus annetaan ilmaiseksi sanan voimalla.

24.03.2024 14:27:39
#608905 [+-] Piilota Suosittele

suomalaiset aivopestyjä. kohta ei saa lakkoilla ainoana demokraattisena euromaana. leikataan kaikki tulot minimiin mutta rikkaiden rahoihin ei kosketa. sorretaan työttömiä mutta töitä ei ole. työläiset on muuttumassa orjiksi. mamut hilluu, vieroksyy töitä ja jengiytyy kaduilla.

jep paras maa.

[ 5 viestiä | ]