Krtek eli suomeksi myyrä. Aivan loistava hahmo. Näitä tuli pienenä lapsena katsottua. Myyrä ja auto oli ihan ykkösjuttu.
Tshekeissä lentoasemalla meinasin ostaa kaikki mahdolliset Krtek -tavarat, mutta muija esteli... no... Aliexpressistä noita on saanutkin yhtä jos toista edukkaasti ja ihan ok laadulla... tilannut sukulaisille koristetyynypäällisiä jne...
[
2 viestiä
|
]
⭰
Myyrä.
Muistakaa halia <3
piikkipallero
matoa,leveä kuljetus ja namuja
köyhäsiili
Career Hedgehog
russian hightechnology
Menenpä Tästä Hakemaan Sonicin Roolia
Saku sammakko.
Yömyöhä - Mikko Juhantalon Rinteessäpaneskelukurssi
siile :>
Kylven
Siili hehe
AI SAATANA MISSÄ SE REIKÄ ON PRKL
Ragedilla swiduum
Heittäkää jo helevettiin ne robottiruohonleikkurit