>>605320 Tollanen RIS etupää, scarrin näkönen/tyylinen perä, vanhahkon näkönen kiikari sekä vitusti isompi (laser?) piippu rynkyn alla. Siinäkin on vissii lamppu vielä alla? :D Muutenkin aseen lipas on pikseleiltään kuin sarjakuvasta repästyltä. Toisin sanoen, aseet on vielä vähän outo asia AI:lle mutta t-800 sekä neekerin mallinnus alkaa näyttää jo hyvältä. Ton taustalla olevan helikopterin haluaisin nähdä vähä lähempää :D
[
2 viestiä
|
]
⭰
Suklaata
nigerians
apinat ammuttii :DDDDDD
juuh elikkäs jamal
tervetuloa suomeen
Poliittisesti epäkorrekteja vitsejä joita CIS-Mies ei voi kertoa
neekeri
halusi oven
pidä etäisyyttä
Ugandan parlamentti
neekerinki ois pitäny harjotella
Höhö :D
Raiskaustilastot
ihania nekruja
Hapsille suklaata
Oulun valtuuston menoa
Isät ja pojat leikkimässä
neekerimaa
Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta