Stop the madness ja taas.. Stop the madness ja taas..
Ensimmäiset sairaanhoitajat on rokotettu Ensimmäiset sairaanhoitajat on rokotettu
Opettelis ampumaan :DD Opettelis ampumaan :DD
Mikä olisi sinun päätös? Mikä olisi sinun päätös?
Mihin pääministeri Marinin hallitus käytti ylimääräisen miljardi Mihin pääministeri Marinin hallitus käytti ylimääräisen miljardi
Karkasi Karkasi
hahaa ei vittu hahaa ei vittu
Monoliitti Monoliitti
kassinkuljettaja :3 kassinkuljettaja :3
turvapaikka ruotsista turvapaikka ruotsista
ei saa piirtää hedelmiä >:3 ei saa piirtää hedelmiä >:3
hylbr hylbr
tissie välii tissie välii
Bill Cosby show Bill Cosby show
lisää tissejä lisää tissejä
Liity meidän perheeseen Liity meidän perheeseen
Nyt kävi näin :3 Nyt kävi näin :3
ihana nainen ihana nainen
Uusin versio sähkiksestä Uusin versio sähkiksestä
burgereita burgereita
Luolasto luonnonsuo.. luonnonkuoressa Luolasto luonnonsuo.. luonnonkuoressa
Tuomo psykoosissa. Tuomo psykoosissa.
mother of robocop mother of robocop
täällä sitä ollaan :3 täällä sitä ollaan :3
 817 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 01.03.2024 20:21:33
[ + 3 | ]

Oon tää kissa

[68209] [f8e3d4d66df3f67a.jpg] [0.04 MB] [638x629] [] []
f8e3d4d66df3f67a.jpg

kissa

(5209)  · 

mehu

(17)
01.03.2024 22:38:08
#602682 [+-] Piilota Suosittele

>>602632 Aasian suunnassa on jokin hassu juttu, että siellä
yritetään kannustaa ihmisiä juomaan maitoa, jos laktoosi intoleranssi
vain mitenkään antaa myöten.
Pohjoismaista viedään maitotuotteita kiinaan,koreaan ja japaniin,
koska maine laadusta myy. Auttaa toki asiaa, kun joskus jossakin
narahti kiinalainen yritys, jonka maitotuotteet olivat aavistuksen
jatkettu sellaisilla aineilla, joilla ei varsinaisesti ollut
terveysvaikutteita positiivisesti.

Eli kun purkissa on pohjoismaahan viittaava merkintä, niin
se katsotaan turvalliseksi käyttää.

02.03.2024 15:46:06
#602886 [+-] Piilota Suosittele

Mikä järki on tossa vaiheessa juoda pillillä? Koska haluaa vaan vittuillakseen kun on sanottu, että pillit on pahasta. Muutenkaan en ymmärrä pillien käyttöä kuin pikkulapsilla ja geriatrikoilla, joilla saattaa välillä suu falskata.

22.09.2024 10:13:23
#648649 [+-] Piilota Suosittele

@nettikissa23
Kyl sen pystyy tekemään?
Älä siis paina yhtä mediaa, jonka jälkeen yrität upata toista mediaa. Se ei toimi se vaan vaihtaa sen median. Sitte jos haluat useampia, niin uppaa ne pitämällä cntrl pohjassa kun valkkaat tiedostot. Ja jos haluat ne vieläpä oikeassa järjestyksessä, uppaa ne muodossa kuva01, kuva 02, kuva03 niin sit se toimii.

Nimeä myös media vaikka "kuvakollaasi" tai jollain muulla vihjeellä että tässä on useampi kuva. Esikatselussa joskus voinäkyy vain 1 kuva niistä kaikista

[ 7 viestiä | ]