"And what can you do, my effeminate fellow?" "And what can you do, my effeminate fellow?"
Tolla muuten mennään kuuhun Tolla muuten mennään kuuhun
Slayjer selvinpäin Slayjer selvinpäin
Gurmeeta Gurmeeta
Jännä kirja Jännä kirja
Habs_ vapaalla Habs_ vapaalla
Niinpä tietenki Niinpä tietenki
cooking cooking
Taksihuumoria Taksihuumoria
Postimies Pate lakossa. Postimies Pate lakossa.
Repon lempikolikot: Jeesusfollis Repon lempikolikot: Jeesusfollis
Tervetuloa Suomeen Tervetuloa Suomeen
Outoja juttuja Outoja juttuja
Leijuntaa Leijuntaa
Isänpäivä Isänpäivä
Digimön pilotti Digimön pilotti
pieruperse pieruperse
Valepukki Valepukki
Opintolaina Opintolaina
suklaamuna suklaamuna
Videokokoelma Videokokoelma
korkea jännitys korkea jännitys
Demarin tehtävä Demarin tehtävä
Pirinisti karkuteillä Pirinisti karkuteillä
 817 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 01.03.2024 20:21:33
[ + 3 | ]

Oon tää kissa

[68209] [f8e3d4d66df3f67a.jpg] [0.04 MB] [638x629] [] []
f8e3d4d66df3f67a.jpg

kissa

(5209)  · 

mehu

(17)
01.03.2024 22:38:08
#602682 [+-] Piilota Suosittele

>>602632 Aasian suunnassa on jokin hassu juttu, että siellä
yritetään kannustaa ihmisiä juomaan maitoa, jos laktoosi intoleranssi
vain mitenkään antaa myöten.
Pohjoismaista viedään maitotuotteita kiinaan,koreaan ja japaniin,
koska maine laadusta myy. Auttaa toki asiaa, kun joskus jossakin
narahti kiinalainen yritys, jonka maitotuotteet olivat aavistuksen
jatkettu sellaisilla aineilla, joilla ei varsinaisesti ollut
terveysvaikutteita positiivisesti.

Eli kun purkissa on pohjoismaahan viittaava merkintä, niin
se katsotaan turvalliseksi käyttää.

02.03.2024 15:46:06
#602886 [+-] Piilota Suosittele

Mikä järki on tossa vaiheessa juoda pillillä? Koska haluaa vaan vittuillakseen kun on sanottu, että pillit on pahasta. Muutenkaan en ymmärrä pillien käyttöä kuin pikkulapsilla ja geriatrikoilla, joilla saattaa välillä suu falskata.

22.09.2024 10:13:23
#648649 [+-] Piilota Suosittele

@nettikissa23
Kyl sen pystyy tekemään?
Älä siis paina yhtä mediaa, jonka jälkeen yrität upata toista mediaa. Se ei toimi se vaan vaihtaa sen median. Sitte jos haluat useampia, niin uppaa ne pitämällä cntrl pohjassa kun valkkaat tiedostot. Ja jos haluat ne vieläpä oikeassa järjestyksessä, uppaa ne muodossa kuva01, kuva 02, kuva03 niin sit se toimii.

Nimeä myös media vaikka "kuvakollaasi" tai jollain muulla vihjeellä että tässä on useampi kuva. Esikatselussa joskus voinäkyy vain 1 kuva niistä kaikista

[ 7 viestiä | ]