Ilmastonmuutos Ilmastonmuutos
Lumikki ja kamut Lumikki ja kamut
mitenkä meni niinku omasta mielestä mitenkä meni niinku omasta mielestä
Kehitysapua Kehitysapua
GRRRRRROOOAR GRRR GRR GRRRRRROOOAR GRRR GRR
Blashemia - Mother Blashemia - Mother
sai töitä sai töitä
Betty Grable Betty Grable
iikka kivi iikka kivi
Gooby in moon Gooby in moon
karkki tai kepponen karkki tai kepponen
The Greta Thunberg Helpline The Greta Thunberg Helpline
<:3 mäy mäy mäy <:3 mäy mäy mäy
Rennosti sattana Rennosti sattana
taas vituttaa ku käy näin taas vituttaa ku käy näin
Järkyttävää Järkyttävää
mikä rekoili? mikä rekoili?
Teki uukkarin Teki uukkarin
suun täydeltä namia... suun täydeltä namia...
Heppatytön sisäänajo Heppatytön sisäänajo
Seek heil :-D Seek heil :-D
5 maailmanloppua 5 maailmanloppua
Kissaporo Kissaporo
WW2 WW2
 817 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 01.03.2024 20:21:33
[ + 3 | ]

Oon tää kissa

[68209] [f8e3d4d66df3f67a.jpg] [0.04 MB] [638x629] [] []
f8e3d4d66df3f67a.jpg

kissa

(5209)  · 

mehu

(17)
01.03.2024 22:38:08
#602682 [+-] Piilota Suosittele

>>602632 Aasian suunnassa on jokin hassu juttu, että siellä
yritetään kannustaa ihmisiä juomaan maitoa, jos laktoosi intoleranssi
vain mitenkään antaa myöten.
Pohjoismaista viedään maitotuotteita kiinaan,koreaan ja japaniin,
koska maine laadusta myy. Auttaa toki asiaa, kun joskus jossakin
narahti kiinalainen yritys, jonka maitotuotteet olivat aavistuksen
jatkettu sellaisilla aineilla, joilla ei varsinaisesti ollut
terveysvaikutteita positiivisesti.

Eli kun purkissa on pohjoismaahan viittaava merkintä, niin
se katsotaan turvalliseksi käyttää.

02.03.2024 15:46:06
#602886 [+-] Piilota Suosittele

Mikä järki on tossa vaiheessa juoda pillillä? Koska haluaa vaan vittuillakseen kun on sanottu, että pillit on pahasta. Muutenkaan en ymmärrä pillien käyttöä kuin pikkulapsilla ja geriatrikoilla, joilla saattaa välillä suu falskata.

22.09.2024 10:13:23
#648649 [+-] Piilota Suosittele

@nettikissa23
Kyl sen pystyy tekemään?
Älä siis paina yhtä mediaa, jonka jälkeen yrität upata toista mediaa. Se ei toimi se vaan vaihtaa sen median. Sitte jos haluat useampia, niin uppaa ne pitämällä cntrl pohjassa kun valkkaat tiedostot. Ja jos haluat ne vieläpä oikeassa järjestyksessä, uppaa ne muodossa kuva01, kuva 02, kuva03 niin sit se toimii.

Nimeä myös media vaikka "kuvakollaasi" tai jollain muulla vihjeellä että tässä on useampi kuva. Esikatselussa joskus voinäkyy vain 1 kuva niistä kaikista

[ 7 viestiä | ]