Perjantaipullon tyhjennys Perjantaipullon tyhjennys
Kakkanaamaksi hetkessä Kakkanaamaksi hetkessä
Wololoo Wololoo
Kuohkea poutabörh :3 Kuohkea poutabörh :3
vaikea vamma vaikea vamma
edgyapu edgyapu
katutaidetta katutaidetta
Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular
vinkki vinkki
Jet fuel can't melt steel beams Jet fuel can't melt steel beams
Things you can only do in Skyrim VR (part deux) Things you can only do in Skyrim VR (part deux)
heipähei heipähei
on hyvä olla hyvä jousitus on hyvä olla hyvä jousitus
minun T:kisse minun T:kisse
Lame selfie bee vol.3 Lame selfie bee vol.3
majesteetti majesteetti
IIDA5 IIDA5
Oispa kaljaa. Oispa kaljaa.
Mortal Kombat - Universumin bestest elomovie Mortal Kombat - Universumin bestest elomovie
mammanpoikakin voi saada!\o/ mammanpoikakin voi saada!\o/
nyt siivoat sotkusi nyt siivoat sotkusi
kurwa norris kurwa norris
iidat iidat
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
 768 näyttökertaa, 15 viestiä, 5.93 MB, 1 tiedosto, 24.02.2024 11:09:29
[ + 4 - | ]

System of a duck

[67943] [411132015_1645833742491668_5646371969296681081_n.mp4] [5.93 MB] [576x1024] [18.90s] [] []

24.02.2024 16:26:57
#601253 [+2] Piilota Suosittele

>>601167 Maajussi vain säästää sähkössä ja lämpölamppu
vaihettu ledimalliin. Ankat yrittää vain pysyä jotenkin lämpösenä
talvipakkasilla.

28.02.2024 07:15:13 | 07:15:59
#602124 [+-] Piilota Suosittele

>>602013
Noku tää juttuhan meni silleen, että yks "kaveri" möi mulle satasella jotain mitä lie vehnäjauhoa niin perkeleestäkö semmosia uskaltaa ite mennä testaamaan. Annuin marsupilameille (linnut on muutenki jo ihan tillin tallin) niin tää oli lopputulos. Kerroinko muuten etten oo nukkunu kahteen viikkoon? Olo on ihan normaali, mutta oon tänään pyykänny jo seittemän kertaa, pessy astiat kolomesti ja jumpannu semmosen 13 tuntia putkeen.

01.03.2024 22:51:00
#602691 [+-] Piilota Suosittele

>>602485
Naapurin lehmille mökillä ei tarvitse ostaa leluja ja pelikoneita jotka rikkovat, pitää syöttää vaikka eivät edes jälkiänsä siivoa, satojatuhansia menee jo ruokaan ennen kuin ovat täysikasvuisia ja niistä saa ehkä 10kg lihaa silloin kun eivät edes salilla käy.

Olen niin saatanan kyllästynyt kiittämättömyyteen, että otin toissapäivänä vittumaisen iskän roolin. Vanhin sentään melkein osaa olla.

[ 15 viestiä | ]