Kiihoitti kansanryhmää Kiihoitti kansanryhmää
Lagi sallii Lagi sallii
Suomi mainittu Suomi mainittu
tämmöstä tämmöstä
tiskikone tiskikone
työ ja alkoholi työ ja alkoholi
kävele köyhä kävele köyhä
pimppa laukka pimppa laukka
Pihit ja säästäväiset Pihit ja säästäväiset
Miisa ja Mikko Miisa ja Mikko
Repostnikin sushia Repostnikin sushia
hyvin heiluu hyvin heiluu
Puola Puola
Odinin pellet Odinin pellet
Kekkuli Kekkuli
Reittilento pilvessä Reittilento pilvessä
Nää on niiku kotonaan Nää on niiku kotonaan
Ussr returns Ussr returns
Ennen oli miten? Ennen oli miten?
Woke, woke woke woke waco Woke, woke woke woke waco
Muutamia ohjuksia ne sonoo.. Muutamia ohjuksia ne sonoo..
toinen metrogondola toinen metrogondola
hyvää stand uppii :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hyvää stand uppii :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
rasisti auto rasisti auto
 705 näyttökertaa, 1 viesti, 0.51 MB, 1 tiedosto, 11.09.2022 15:40:23
[ + 6 - | ]

eläkeikä

[67427] [elakeika.png] [0.51 MB] [640x922] [] []
elakeika.png

eläkeikä

 · 

ruumis arkku

 · 

tuoli

(82)
11.09.2022 23:03:53 | 23:04:53
#598131 [+-] Piilota Suosittele

Lottovoitto on ainoa tapa päästä elossa eläkkeelle.

Ajattelin, että keskimääräinen 8-10% vuosinousu mahdollistaisi elossa eläkkeelle pääsemisen, mutta koronan jälkeiset ajat yhdistettynä Venäjän sotaan / pakotteisiin ja sitä kautta seurannut alamäki sekä inflaatiokierre ovat lyöneet kursseja nyrkillä lujaa ja synkimmät sammakonnuoleskelijat sanovat, että karhumarkkina jatkuu vielä ensi kesään asti ja jos/kun inflaatio laukkaa korkealla ja korot laukkaavat korkealla, ovat 5 prosentin osingotkin sellaisena aikana surkeita.

Eli ei elossa eläkkeelle. Toisaalta taloustilanne kurittaa yrityksiä ja erittäin todennäköisesti kääntää työllisyystilanteenkin alamäkeen. TietoEvry ja useampi muu laittoi jo ensimmäiset pienet YT:t pystyyn, joten kohta työntekijäpulakin on taas mennyttä ja ihmisiä kiipeilee toimistorakennusten seinillä kerjäten paikkoja matalilla palkkatoiveilla - joten ennenaikainen ei-toivottu "eläke" työttömyysturvan varassa on monella tiedossa tällä menolla.

[ 1 viestiä | ]