Voisi ajatella heitä ilkeiksi, mutta ajattele jos saisit 20 miljoonaa siitä että suojelet lastia. Vähän kuin GTA:ssa joku random tehtävä, ja saisit koko perheesi rikkaiksi, eikä tehtävä edes velvoittaisi jatkoon kun et kuulu mafiaan/kartelliin, tai voit siitä irtautua.
Itse näen että köyhien oloja pitäisi parantaa ennemmin kuin näiden jo rahanmakuun päässeiden sosiopaattien parantaa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
husu hussein
Turri
Sekakäyttö on parasta huumetta
Huumebörheät HD-versiona :3
muista nesteytys
Sanna Marin
reivi ilme
Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu
Li Andersson
sala poliisi työ
TYRONE :DDD
tuolla ois vissiin tarjolla kaikenlaisia päihteitä