Eräjormailua - Pirkan Taival Eräjormailua - Pirkan Taival
vanhat kunnon traditiot vanhat kunnon traditiot
blowdart blowdart
Haluatko koteloon? Haluatko koteloon?
Kissaa paijataa :3 Kissaa paijataa :3
Amerikan mellakat viikon päästä Amerikan mellakat viikon päästä
Fiksu neekeri vs tyhmät neekerit Fiksu neekeri vs tyhmät neekerit
Ollaan teijän puolella t. cucks Ollaan teijän puolella t. cucks
Puopolo ihmettelee hallituksen maskiväitteitä Puopolo ihmettelee hallituksen maskiväitteitä
vähän pelottaa <:3 vähän pelottaa <:3
<---- idea käytännössä <---- idea käytännössä
Cyberpunk Luolasto - Paska säkä Cyberpunk Luolasto - Paska säkä
Sinä Sinä
Transformation komplett Transformation komplett
Golf Golf
Suomen hallitus Suomen hallitus
Veronica Bielik Veronica Bielik
miau miau
pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta
Lifehack Lifehack
jumalan tahto jumalan tahto
Smooth Smooth
taidokas ninja :3 taidokas ninja :3
kärsivällisiä oppilaita ja börheitä :3 kärsivällisiä oppilaita ja börheitä :3
 1 111 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.09.2022 11:07:50
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 03.09.2022.

Rings of power

[67155] [Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-] [0.08 MB] [640x1199] [] []
Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-

lotr

(97)  · 

amazon

(11)  · 

mulkut

03.09.2022 13:45:48
#596874 [+2] Piilota Suosittele

Pitäisköhän niitä amatsoonin rinkuloita vähän katsoa, niin tietäisi pitääkö niille nauraa kippurassa vai vain ihmetellä syntynyttä älämölöä.

Miljardin sarja ja rajusti on nyt haukuttu.

03.09.2022 19:51:08
#596930 [+-] Piilota Suosittele

>>596887
Löytyy HBO, Amazon, Viaplay, Netflix ja Paramount tällä hetkellä.

Heti kun ehtisi ja jaksaisi katsoa Ray Donovan -leffan, niin voisi heittää Paramountin pois ja vaikka Disneyn tilalle.
Paramountin appi on tehty 15 apinan toimesta ja asiakastuki vastaa vaan, joo ei ole nyt tuollaista toimintoa/mahdollisuutta.

03.09.2022 23:56:15
#596975 [+-] Piilota Suosittele

>>596970

Ja F1 Tv Pro:sta myös.

Viime vuonna oli F1:n vuoksi C Moren Sport. Siirtyi täksi vuodeksi Viaplaylle, mutta laskin että Viaplayn total olisi maksanut silti pirusti extraa (lähes C More Sportin verran) ja F1 Tv Pro tuli halvemmaksi, niin säästyi rahaa laittaa mm. Paramountiin.

Vaikka onhan se F1 Tv Prolla toki ärsyttävää kuunnella sitä Hamiltonin ja Russellin (ja Norrisin) yletöntä ja turhaa kehumista. No, Landoa voi kehua, mutta nillittävä kuukeri ja kyrpäpoika ovat sellaisia, että seinään saisivat vetää joka kisassa.

04.09.2022 18:44:09
#597048 [+3] Piilota Suosittele

Kaikki woke-pökäleet boikottiin. En aio tuota katsoa, niinkuin en katsonut mustaa Mannerheimiä, enkä sitä feministi-Ghostbusters'iakaan.

[ 12 viestiä | ]