hönö hönö
auto myynnissä auto myynnissä
Antivaxxerit servattu Antivaxxerit servattu
Written and directed by A. I. :D Written and directed by A. I. :D
vittuilu on taitolaji vittuilu on taitolaji
Piti saada kiintiöneek... Piti saada kiintiöneek...
puita puita
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Yhmöyh valkoista ylivaltaa Yhmöyh valkoista ylivaltaa
mangneettinen suoja mangneettinen suoja
Afrikan neekeri-tähti Afrikan neekeri-tähti
tex willer loukkaantuu tex willer loukkaantuu
Sanna neuvoo Sanna neuvoo
image image
huovat huovat
valinnanvara valinnanvara
käärme käärme
casino royale casino royale
AAAAAAAA!!!!! AAAAAAAA!!!!!
Weasel Weasel
Kovia ryöstämään nuo naapurit.. Kovia ryöstämään nuo naapurit..
exit exit
high fife high fife
 1 111 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.09.2022 11:07:50
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 03.09.2022.

Rings of power

[67155] [Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-] [0.08 MB] [640x1199] [] []
Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-

lotr

(97)  · 

amazon

(11)  · 

mulkut

03.09.2022 13:45:48
#596874 [+2] Piilota Suosittele

Pitäisköhän niitä amatsoonin rinkuloita vähän katsoa, niin tietäisi pitääkö niille nauraa kippurassa vai vain ihmetellä syntynyttä älämölöä.

Miljardin sarja ja rajusti on nyt haukuttu.

03.09.2022 19:51:08
#596930 [+-] Piilota Suosittele

>>596887
Löytyy HBO, Amazon, Viaplay, Netflix ja Paramount tällä hetkellä.

Heti kun ehtisi ja jaksaisi katsoa Ray Donovan -leffan, niin voisi heittää Paramountin pois ja vaikka Disneyn tilalle.
Paramountin appi on tehty 15 apinan toimesta ja asiakastuki vastaa vaan, joo ei ole nyt tuollaista toimintoa/mahdollisuutta.

03.09.2022 23:56:15
#596975 [+-] Piilota Suosittele

>>596970

Ja F1 Tv Pro:sta myös.

Viime vuonna oli F1:n vuoksi C Moren Sport. Siirtyi täksi vuodeksi Viaplaylle, mutta laskin että Viaplayn total olisi maksanut silti pirusti extraa (lähes C More Sportin verran) ja F1 Tv Pro tuli halvemmaksi, niin säästyi rahaa laittaa mm. Paramountiin.

Vaikka onhan se F1 Tv Prolla toki ärsyttävää kuunnella sitä Hamiltonin ja Russellin (ja Norrisin) yletöntä ja turhaa kehumista. No, Landoa voi kehua, mutta nillittävä kuukeri ja kyrpäpoika ovat sellaisia, että seinään saisivat vetää joka kisassa.

04.09.2022 18:44:09
#597048 [+3] Piilota Suosittele

Kaikki woke-pökäleet boikottiin. En aio tuota katsoa, niinkuin en katsonut mustaa Mannerheimiä, enkä sitä feministi-Ghostbusters'iakaan.

[ 12 viestiä | ]