Vihervassarit pittää tappaa. Se ei ehkä oo kovin suosittu mielipide vähemmistövaltuutettujen piirissä, mutta ihmiset tietävät sen olevan välttämätöntä maailman parantamiseksi.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Vihreät uuniin
Demokratia
Kova meno
Ylim. pultteja.
Skibidi haaste
Röhkistä
lanteet
Mitäs jos ostaisi pienen pläntin maata + tämmösen ?