Muutu mieheksi 24€ Muutu mieheksi 24€
Whomp! - Meta Whomp! - Meta
Paidat pois Paidat pois
Elmo jakaa keksit Elmo jakaa keksit
The dark side of burgers The dark side of burgers
aku aku
ITS A JUNGLE IN THERE ITS A JUNGLE IN THERE
Mooses bergele :D Mooses bergele :D
Zansatsu Ponytail 1/4 Zansatsu Ponytail 1/4
Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten... Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten...
luolaston käyttäjien kitarat luolaston käyttäjien kitarat
Aaawww... Aaawww...
Ilosanoman levitystä Ilosanoman levitystä
óle cuck ;) óle cuck ;)
filateliaa filateliaa
Juodaan kunnes on taas perjantai Juodaan kunnes on taas perjantai
Kauppa se on joka facekannattaa Kauppa se on joka facekannattaa
Etukameran avaus Etukameran avaus
Helvetin Ganeshat Helvetin Ganeshat
fail fail
Naisolion logiikka Naisolion logiikka
Lihaa saatana Lihaa saatana
Mietelause Mietelause
Siitä se lähtee Siitä se lähtee
 1 278 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 25.08.2022 21:26:37
[ + 5 - | ]

Spandex

[66933] [tiedosto.mp4] [0.56 MB] [540x360] [12.61s] [] []

pyöräilijä

(33)  · 

spandex

(50)  · 

kusipää

(19)  · 

yli vaan

 · 

pyörä homo

(19)  · 

hyvän mielen media

(25)  · 

vihreät

(423)
25.08.2022 21:48:01
#595181 [+2] Piilota Suosittele

Enää ei edes spandex spedet ahdista niin pahasti kuin noi sähköskuutti idiootit.
Ajellaan keskellä jalkakäytävää, hypitään siitä ajoradalle, käännytään jalkakäytävän kulmassa hidastamatta näkemättä mitä sieltä on tulossa, ihmetellään kun vartijat pysäyttää kun ajellaan kauppakeskuksen sisällä tierillä +15km/h ihmisten keskellä.

25.08.2022 22:01:47 | 00:00:46
#595189 [+4] Piilota Suosittele

>>595181
Ennen sitä luuli, että kaupunkipyörien vuokraajat ovat niitä pahimpia. Heissä kiteytyi liilenteessä harvoin liikkuvan tienkäyttäjän osaamattomuus ja tietämättömyys. Sitten tulivat sähköskuutit ja edelliseen voitiin lisätä suunnaton typeryys ja majesteetillinen välinpitämättömyys.

26.08.2022 07:00:55
#595235 [+-] Piilota Suosittele

>>595189
Tuntuu että osalla näistä mainituista ryhmistä on aivojen käyttö asetettu "virransäästötilaan".
Spandex näkee vain rakoja mistä sujahtaa järjettömillä nopeuksilla.
Kaupunkipyörän käyttäjä kuvittelee että alla on monikäyttö / maasto kulkuväline jolla saa ajella missä vaan ilman tieliikenne lain puuttumista asiaan.
Sähköskuutin käyttäjä puolestaan sama kuin spandex varustettuna pienemmillä renkailla ja yleensä ilta / yö-aikaan vielä humalassa.

[ 4 viestiä | ]