Murmeli syö sitä sun tätä Murmeli syö sitä sun tätä
erikoisoperaation erikoisjoukot erikoisoperaation erikoisjoukot
Ei tämä jutkun kakka niin tavattoman hyvää ole Ei tämä jutkun kakka niin tavattoman hyvää ole
ei vittu kytät ei vittu kytät
poropsykoosi poropsykoosi
kamerukset kamerukset
mitä sit jos panin mitä sit jos panin
kolme toivetta kolme toivetta
Kisujen ja ihmisten perseilyä Kisujen ja ihmisten perseilyä
tiikeri tiikeri
Olen tää kenkä Olen tää kenkä
nyt tulee soossia nyt tulee soossia
wää wää
selkä poikki selkä poikki
VITUN PRO TRUKKIKUSKI :DD VITUN PRO TRUKKIKUSKI :DD
oikeusvaltio oikeusvaltio
vittu nää on neroja vittu nää on neroja
uravalintoja uravalintoja
Tämä sekosi Tämä sekosi
raiskaustaksit helsingissä raiskaustaksit helsingissä
pyöröovi pyöröovi
kick islam kick islam
tarkkampuja tarkkampuja
putte putte
 723 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.35 MB, 3 tiedostoa, 19.08.2022 12:00:42
[ + 3 - | ]

Nyt alkaa propagointi näitä vastaan

[66702] [tiedosto_1.jpg] [0.14 MB] [876x1246] [] []
tiedosto_1.jpg
[66701] [tiedosto_2.jpg] [0.06 MB] [876x552] [] []
tiedosto_2.jpg
[66700] [tiedosto_3.jpg] [0.15 MB] [876x1147] [] []
tiedosto_3.jpg

19.08.2022 12:49:54
#593507 [+-] Piilota Suosittele

Ennen oli paremmin, silloin sai Kekkonenkin kännätä ja saunottaa valtioiden päämiehiä rauhassa ja sekoilut löytyy vain harvoista julkaistuista asiakirjoista.

19.08.2022 15:03:23
#593576 [+-] Piilota Suosittele

>>593550
Ois mulla tuoreempiakin. Persujen rikostuomiot on kans yks hyvä. Nehän on hyssytelty mattojen alle väittämällä demokratiaa ihan huonoksi ja oikeuslaitoskin on ihan huono.

19.08.2022 15:52:58
#593612 [+2] Piilota Suosittele

Minusta marin teki boris johnsonit.. mutta nuori nainen, sdp ja Kekkonenki kännäs 50 luvulla saunassa niin ei lasketa.. ootteko jo nähneet mariinin ihanaa uutta vyötä?

20.08.2022 10:14:09
#593963 [+1] Piilota Suosittele

>>593507 se oli antero parka aivan eri ajat. silloin venäjän suhteet hoidettiin votkalla ja saunalla. tuli yya sopimus ja idänkauppa kukoisti. oli vähän vetsen terällä oloa ettei venäjää suututettu.

[ 16 viestiä | ]