Ruokaostoksilla Ruokaostoksilla
kuinka monesti pitää sanoa? :3 kuinka monesti pitää sanoa? :3
Tollanen huoruli tuli Tollanen huoruli tuli
Puunkaato Puunkaato
Normipäivä Normipäivä
wtf you du? >:3 wtf you du? >:3
Poliisikoira Poliisikoira
Mitähän miettii? Mitähän miettii?
Vaavin peti Vaavin peti
Ota hörppy Ota hörppy
sokea autoilia sokea autoilia
Vaikuttajat nuo nykyajan superstarat Vaikuttajat nuo nykyajan superstarat
soittaja :3 soittaja :3
Poliisi Poliisi
Hämähäkkinainen Hämähäkkinainen
DiCaprio ja Cruise Meripäivillä DiCaprio ja Cruise Meripäivillä
Napsaa Napsaa
sorminäppäryyttä sorminäppäryyttä
lastentunti lastentunti
Kaksoisstandardi Kaksoisstandardi
ankronigga ankronigga
Husu part 3 Husu part 3
Niinhän se on... Niinhän se on...
hippaa :3 hippaa :3
 723 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.92 MB, 1 tiedosto, 03.08.2022 18:29:22
[ + 3 | ]

Pikku kovettumat kantapäästä

[66274] [20220803_182727.jpg] [1.92 MB] [1440x2560] [] []
20220803_182727.jpg

kovettumat

03.08.2022 18:53:44
#589734 [+-] Piilota Suosittele

Ja sitten menee 2 viikkoa ja kantapää on kova kuin elämä jälleen.

Ja kun kunnolla repii tarpeeksi syvälle, niin saa veret seisauttavat urat ja kolmen päivän kivut aina kun laittaa painoa kantapäälle.

03.08.2022 19:24:06
#589740 [+-] Piilota Suosittele

Pedikyyri maksaa jotain päälle 50€ tai näin ainakin muija mulle valehteli.
Kerran toin sohvan ääreen soikon kuumaa vettä jossa mäntysuopaa ja veistelin kovettumat hitoille Dremelillä.
Ei ole sen jälkeen akka pedikyyriltä aikaa tilaillut, kun sama homma hoituu kotona, ilmaiseksi ja rakkaudella.

[ 10 viestiä | ]