innoissaan innoissaan
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
"And Finland loses again!" "And Finland loses again!"
Lisää historian havinaa Lisää historian havinaa
Sininen menneisyys Sininen menneisyys
Fillaristi Fillaristi
Koulun keittiö Koulun keittiö
nope nope
Spandenx pelle Spandenx pelle
Hyvää syntymäpäivää Kenway Hyvää syntymäpäivää Kenway
Fft fft Fft fft
Cat 5-0 Cat 5-0
turpin pääkkäri turpin pääkkäri
Sampo Sampo
SKDL SKDL
Entinen vaikutusvaltainen rikollinen Entinen vaikutusvaltainen rikollinen
Toivottavasti ei ole edes kerennyt lisääntyä Toivottavasti ei ole edes kerennyt lisääntyä
mene töihin mene töihin
Sheikki Sheikki
Jumala Jumala
Kissakin on pettynyt Kissakin on pettynyt
Taulut seinälle Taulut seinälle
Kutemattomille isän evästä Kutemattomille isän evästä
Sairas mielesi teki tempun Sairas mielesi teki tempun
 903 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.67 MB, 1 tiedosto, 30.07.2022 13:42:57
[ + 2 | ]

Antimateria eläinlääkärissä

[66164] [tiedosto.gif] [2.67 MB] [520x293] [] []
tiedosto.gif

eläinlääkäri

(18)  · 

kissa

(5203)  · 

vet

(6)  · 

pako

(20)  · 

sterilointi

 · 

rokotevastaisuus

30.07.2022 13:49:25
#589033 [+-] Piilota Suosittele

>>589026 Nyt minä alan itekki valkoritariksi gaywayn mallin mukaan:
Kuules läski setä. Jätä se maijakarvinen rauhaan ku et oo mikään perttijärvelä vaan läski setä :D

30.07.2022 14:06:08
#589037 [+-] Piilota Suosittele

>>589033
Läski millä perusteella? Aiemmin olen totenut, että syön kahdesti päivässä. Jos töissä on kello 12 aikaan sellanen 400g maksalaatikko/makaronilaatikko, niin se että illalla syö 2 itsetehtyä hampurilaista ei ole paha. Toki mun medioissa on useampi, mutta jos seuraa aikaväliä niin aika randomisti joskus tulee noita tehtyä.

Edelleen, vähän yli 90kg ja pituus 182-183cm. Painoindeksiä ei kannata liikaa tuijottaa, koska sekin on suuntaa antava pelkästään. Kun tekee fyysistä työtä, on hieman eri asia olla 90kg toimistotyöntekijä taikka 90kg duunari.

31.07.2022 09:56:09
#589168 [+-] Piilota Suosittele

>>589082 Geiwei on valkoritaroimassa aina jos joku sanoo jhnalle vastaan. Nakuankka yrittää iskeä antinmerjaa mutta ei niinkään valkoritaroi. Sama valupertsalla

31.07.2022 10:00:16
#589171 [+-] Piilota Suosittele

>>589037 Älä ole liian tosikko. Kyllä minä tiedän että olet miehen mitoissa ja miehen mitoissa olevalla pitäis olla sen verran itsevarmuutta ettei änkytä jos joku nettituttu vittuilee painosta

31.07.2022 10:55:25 | 15:13:45
#589203 [+-] Piilota Suosittele

>>589190
selkän kysynyksen

Jos et osaa kirjottaa sanoja "selkeä kysymys" oikein sunnuntai-aamupäivällä niin ei se sinun kysymyskään voi olla kovin selkeä :D Vittu pitäis joskus lähteä ryyppäämään sinun kans. Mahtaisit olla aika raskas seuralainen :D

Edit.
Raskasta Joulua med Nagis. Elokuussa! :D

[ 13 viestiä | ]