Eaglesista ei puhuta paskaa. Eaglesista ei puhuta paskaa.
iskesilaana iskesilaana
hilter apu apustus hilter apu apustus
Suklaista Suklaista
Not gay Not gay
Moniosaaja maalilla Moniosaaja maalilla
Family Muumit Family Muumit
garfielf gets bloated and discovers the true nature of reality garfielf gets bloated and discovers the true nature of reality
Hotelli? Hotelli?
hehe hehe
VihreätI VihreätI
Bass Bass
Parkettien partaveitsi Parkettien partaveitsi
Maratooni Maratooni
Itkettää oikeen Itkettää oikeen
Menneisyyden vanki Menneisyyden vanki
Panisitko? Panisitko?
Biisi Biisi
Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä
Asettui taloksi Asettui taloksi
Teen Tolppasesta lipaston :D Teen Tolppasesta lipaston :D
Terminator muzak Terminator muzak
Charles perhana Charles perhana
Jalkapyörä ":D" Jalkapyörä ":D"
 827 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 07.07.2022 13:23:40
[ + 9 - | ]

Ennen ja nyt.

[65587] [Screenshot_20220707-132242_Samsung-Internet.jpg] [0.33 MB] [1079x1264] [] []
Screenshot_20220707-132242_Samsung-Internet.jpg

07.07.2022 16:40:56
#584171 [+-] Piilota Suosittele

se on just kuin milleniaalit. yhyy kaikki yhyy. kaiket päivät missä lie milenosoituksissa eikä käy töissä. yhyy asunnot on kalliita. kaikki pitää tehdä niinkuin sanon yhyy tai mieleni pahoittuu yhyy.

07.07.2022 20:02:35 | 20:03:21
#584228 [+2] Piilota Suosittele

>>584224 Opettele käyttämään ensin oikein niitä termejä. Olen kylläkin milleniaali eli Y-sukupolvea.
Ja olen boomer jos en käytä twatteria? Hieno logiikka hermanni.

08.07.2022 06:50:53
#584398 [+-] Piilota Suosittele

>>584272 Jäikö raasulla levy päälle? Ei se mitään vastaan silti. Jos en käytä twitteriä ja facebookkia niin elän kuplassa? Muista alustoista ei saa tietoa ja ihmisten kanssa sosialisoitua ja keskustella asioista?

[ 15 viestiä | ]