Elevoituneen makuaistin muumi Elevoituneen makuaistin muumi
Kauppisen Top Kek -hattu Kauppisen Top Kek -hattu
Puolangan pessimistiryhmän rintanappeja Puolangan pessimistiryhmän rintanappeja
Kuumottaa jo Kuumottaa jo
Perussuomalainen Perussuomalainen
Aamuvirkkujen tyrannia Aamuvirkkujen tyrannia
Hirvi tulee takaa Hirvi tulee takaa
Hahmostatsit selitetty tomaateilla Hahmostatsit selitetty tomaateilla
ruokavideo223 ruokavideo223
Find the little man in the boat Find the little man in the boat
Rystyset rysäytetty Rystyset rysäytetty
Et voi nukkua nyt, Viholliset on lähellä Et voi nukkua nyt, Viholliset on lähellä
Hei Hei
Kattomaalarit Kattomaalarit
Kerro kerro kuvastin... Kerro kerro kuvastin...
o-ou o-ou
Nyt vittu... Nyt vittu...
Räkäletti kuntoon Räkäletti kuntoon
Kummeli Kummeli
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
Maailmassa on Maailmassa on
töks töks töks töks
testi testi
Mitä hän harrastaa? Mitä hän harrastaa?
 774 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 28.06.2022 20:02:50
[ + 4 - | ]

Sanna kävi taas neuvottelemassa..

[65403] [20220628_200204.jpg] [0.07 MB] [843x870] [] []
20220628_200204.jpg

sanna marin

(322)
28.06.2022 21:54:26
#581707 [+4] Piilota Suosittele

Tarkoittaa sitä, että edelleen vähenee kansalaisen ostovoima. Se tarkoittaa sitä, että lisääntyy kansalaisen suora tilaaminen ulkomailta.

Ei voi mitään. Tämmöisen paskaporukan olemme saaneet. Valheilla ja lisävalheilla on äänestys on taattu.

28.06.2022 22:05:41
#581717 [+-] Piilota Suosittele

No se tarkoittaa suomessa n.20€/naama vuodessa lisää kuluja tai nipistyksiä palveluista.
Pelkästään nämä "inflaatio" / sota korotukset omassa taloudessa on tyyliin 25-30€/kk, eniten ehkä korpesi sähköfirman ilmoitus kesken sopimuskauden ensin 0,0595€/kwh nousi 0,0895€/kwh ja nyt taas yksipuolisesti vain ilmoitus uusi hinta elokuussa 0,1195€/kwh, kehuvat vain kuinka halpaa mun sähkö edelleen on kun kilpailijoilla on keskimäärin 0,15€/kwh.
Luulin että kun on kiinteä hintainen sopimus 24kk ajan niin se on kiinteä hinta sen 24kk, eikä mikään kesken kauden tuplaamme hintasi sopimus.
Kaupassa se mikä oli tammikuussa 1€, on nyt 1,09-1,29€, joten pelkästään tammikuun jälkeen 20€ ostoskassin hinta on noussut n.2-6€ joka tekee itsellä 8-24€ lisää kuluja kuukaudessa, joten paskaako sitä tässä kun vielä pystyy sätkimään.

28.06.2022 23:09:32
#581749 [+1] Piilota Suosittele

On siitä EU:sta sellainen hyöty, että suomalaisten poliitikkojen ei enää tarvitse itse keksiä kansalle syöttämiään valheita.

[ 9 viestiä | ]