aamulähtö aamulähtö
Videoroolipelit Videoroolipelit
Ei toimi suomessa Ei toimi suomessa
Salaahipuli Salaahipuli
Vanhuksen kokema ikärasismi Vanhuksen kokema ikärasismi
Muistihedelmä Muistihedelmä
TYKKI MIES TYKKI MIES
Ette kuunnelleet Ette kuunnelleet
tempereen tero season 2 tempereen tero season 2
Grilli Grilli
Best McDonalds ever Best McDonalds ever
Pylly Pylly
Terveisiä kaikille Terveisiä kaikille
Demoni Demoni
Pokemon kouluttaja tyrone Pokemon kouluttaja tyrone
Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 2 Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 2
Taito se on tämäki Taito se on tämäki
rankaisija rankaisija
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Reeniä Reeniä
semmonen22 semmonen22
Miksi? Miksi?
Anteeksi Repostnik, mutta näin tämä menee :p Anteeksi Repostnik, mutta näin tämä menee :p
Herro Herro
 774 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 28.06.2022 20:02:50
[ + 4 - | ]

Sanna kävi taas neuvottelemassa..

[65403] [20220628_200204.jpg] [0.07 MB] [843x870] [] []
20220628_200204.jpg

sanna marin

(322)
28.06.2022 21:54:26
#581707 [+4] Piilota Suosittele

Tarkoittaa sitä, että edelleen vähenee kansalaisen ostovoima. Se tarkoittaa sitä, että lisääntyy kansalaisen suora tilaaminen ulkomailta.

Ei voi mitään. Tämmöisen paskaporukan olemme saaneet. Valheilla ja lisävalheilla on äänestys on taattu.

28.06.2022 22:05:41
#581717 [+-] Piilota Suosittele

No se tarkoittaa suomessa n.20€/naama vuodessa lisää kuluja tai nipistyksiä palveluista.
Pelkästään nämä "inflaatio" / sota korotukset omassa taloudessa on tyyliin 25-30€/kk, eniten ehkä korpesi sähköfirman ilmoitus kesken sopimuskauden ensin 0,0595€/kwh nousi 0,0895€/kwh ja nyt taas yksipuolisesti vain ilmoitus uusi hinta elokuussa 0,1195€/kwh, kehuvat vain kuinka halpaa mun sähkö edelleen on kun kilpailijoilla on keskimäärin 0,15€/kwh.
Luulin että kun on kiinteä hintainen sopimus 24kk ajan niin se on kiinteä hinta sen 24kk, eikä mikään kesken kauden tuplaamme hintasi sopimus.
Kaupassa se mikä oli tammikuussa 1€, on nyt 1,09-1,29€, joten pelkästään tammikuun jälkeen 20€ ostoskassin hinta on noussut n.2-6€ joka tekee itsellä 8-24€ lisää kuluja kuukaudessa, joten paskaako sitä tässä kun vielä pystyy sätkimään.

28.06.2022 23:09:32
#581749 [+1] Piilota Suosittele

On siitä EU:sta sellainen hyöty, että suomalaisten poliitikkojen ei enää tarvitse itse keksiä kansalle syöttämiään valheita.

[ 9 viestiä | ]