Dj Hitler Dj Hitler
Norski sai 30-vee kun vähän ampu homoja Norski sai 30-vee kun vähän ampu homoja
Omaa kivaa Omaa kivaa
Läski saa kepistä pääjän Läski saa kepistä pääjän
Mitä sähkö on? Mitä sähkö on?
kundi tlöytätä alien kundi tlöytätä alien
Lidl Suomen mainos Lidl Suomen mainos
transformer transformer
Ihana nainen Ihana nainen
Jeesus on herra, hävetkää vääräuskoiset Jeesus on herra, hävetkää vääräuskoiset
Kivaa illan viettoa. Kivaa illan viettoa.
Win Win
Pride - Suvakkien juhla. Kaikkia pitää suvaita. Vai? Pride - Suvakkien juhla. Kaikkia pitää suvaita. Vai?
Vittuliinnut Vittuliinnut
Oon toi kissa Oon toi kissa
Jekku Jekku
Silta Silta
Neekeri räppiä suomeksi Neekeri räppiä suomeksi
Neuvosto-WC Neuvosto-WC
Peppu Peppu
Röhkistä Röhkistä
Brand new animal Brand new animal
Harrille ja sonjille näyte kuntouttavasta työtoiminnasta Harrille ja sonjille näyte kuntouttavasta työtoiminnasta
jokeri kisse jokeri kisse
 857 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 22.06.2022 20:45:37
[ + 3 - | ]

lenkkiä haarukkaan

[65270] [sininen-lenkki.png] [0.44 MB] [526x598] [] []
sininen-lenkki.png

sininen lenkki

 · 

dildo

(156)  · 

kikkeli

(220)
22.06.2022 20:57:55
#579952 [+1] Piilota Suosittele

Tyttönen on ihan oikeassa. Ei ole HK:n sinisen voittanutta.


Siis syötävänä. En osaa sanoa muusta käytöstä. Ehkä luolaston naiset osaa kertoa paremiin. Ja ehkä jotkut miehetkin.

22.06.2022 21:15:53
#579966 [+-] Piilota Suosittele

No lenkissä on se ikävä puoli, että se on niin perskuleen suolasta. Sitä ku käyttää leluna niin liukkaria ei tarvita, mutta paikat rohtuu ku suola syövyttää. Mieluummin käyttäsin lämmintä patonkia.

22.06.2022 21:33:39
#579984 [+-] Piilota Suosittele

>>579959
En koske leivoksiin.
EU päätti että lihapitoisuuden takia HK:n lenkki on leivos, toki HK nosti lihapitoisuuttaan myöhemmin mutta en ole sen jälkeen lenkkeihin koskenut.

22.06.2022 22:20:01
#580015 [+-] Piilota Suosittele

Isot pojat on sanonu että pitää syödä hookoon sinistä kun se on niin lekendaarista vaikka se onkin niin mautonta paskaa ettei siitä saa mitään kelvollista ruokaa mutta kun isot pojat sanoo niin sitä pitää ostaa

[ 5 viestiä | ]