Potkupalloturistit Potkupalloturistit
Snif! Snif!
Hyvesignalointia se on vain. Hyvesignalointia se on vain.
aids aids
Tummaa herkkua Tummaa herkkua
Jussi Halla-Aho on homoneekeri Jussi Halla-Aho on homoneekeri
Siinä teille rasisteille painavaa sanaa Siinä teille rasisteille painavaa sanaa
Osmo jätti Tuulian pappatunturin takia Osmo jätti Tuulian pappatunturin takia
Hapsin keittiössä tapahtuu Hapsin keittiössä tapahtuu
Minä paskalla Okinawassa -95 Minä paskalla Okinawassa -95
Hullutuksia tänään ja eilen! Hullutuksia tänään ja eilen!
Sote maaliin 👍 Sote maaliin 👍
hunajameloni hunajameloni
Ja vielä pesäpallomailalla Ja vielä pesäpallomailalla
The Ocean The Ocean
Pirillä siivous sujuu Pirillä siivous sujuu
juoksukalja juoksukalja
Safe space, anal rape Safe space, anal rape
Aika perseestä Aika perseestä
sploot :3 sploot :3
Lego Flesh Lego Flesh
Super karen Super karen
miina ja manu miina ja manu
En muistanu tätä kohtaa :D En muistanu tätä kohtaa :D
 857 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 22.06.2022 20:45:37
[ + 3 - | ]

lenkkiä haarukkaan

[65270] [sininen-lenkki.png] [0.44 MB] [526x598] [] []
sininen-lenkki.png

sininen lenkki

 · 

dildo

(156)  · 

kikkeli

(220)
22.06.2022 20:57:55
#579952 [+1] Piilota Suosittele

Tyttönen on ihan oikeassa. Ei ole HK:n sinisen voittanutta.


Siis syötävänä. En osaa sanoa muusta käytöstä. Ehkä luolaston naiset osaa kertoa paremiin. Ja ehkä jotkut miehetkin.

22.06.2022 21:15:53
#579966 [+-] Piilota Suosittele

No lenkissä on se ikävä puoli, että se on niin perskuleen suolasta. Sitä ku käyttää leluna niin liukkaria ei tarvita, mutta paikat rohtuu ku suola syövyttää. Mieluummin käyttäsin lämmintä patonkia.

22.06.2022 21:33:39
#579984 [+-] Piilota Suosittele

>>579959
En koske leivoksiin.
EU päätti että lihapitoisuuden takia HK:n lenkki on leivos, toki HK nosti lihapitoisuuttaan myöhemmin mutta en ole sen jälkeen lenkkeihin koskenut.

22.06.2022 22:20:01
#580015 [+-] Piilota Suosittele

Isot pojat on sanonu että pitää syödä hookoon sinistä kun se on niin lekendaarista vaikka se onkin niin mautonta paskaa ettei siitä saa mitään kelvollista ruokaa mutta kun isot pojat sanoo niin sitä pitää ostaa

[ 5 viestiä | ]