tutkija tutkija
Ihana nainen Ihana nainen
Eagle S hotelli Eagle S hotelli
Ebin Ebin
sytkäri sytkäri
Läski tirisee saunassa Läski tirisee saunassa
Ei! Ei!
ihana nainen ihana nainen
Kolaaminen meni taas vituiksi Kolaaminen meni taas vituiksi
lähetään ettiin lähetään ettiin
Tuli tosta aikasemmasta pilapiirroksesta mielee tehä tämmöne Tuli tosta aikasemmasta pilapiirroksesta mielee tehä tämmöne
Bon apetit Bon apetit
pitiks näiden pelien myydä pitiks näiden pelien myydä
Kaaheeta Kaaheeta
Tuu jo Tuu jo
Badger Christmas Edition Badger Christmas Edition
Titanic Titanic
rekt rekt
joulupukki sen sanoi joulupukki sen sanoi
Ihania naisia! Ihania naisia!
Ehana nainen Ehana nainen
ehana tasapainoinen lörö ehana tasapainoinen lörö
iiiso venytys iiiso venytys
Jussi Jussi
 731 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 22.06.2022 19:11:12
[ + 4 - | ]

Boomerit

[65262] [20220622_191049.jpg] [0.33 MB] [1517x1068] [] []
20220622_191049.jpg

sauli

(29)  · 

sanna

(126)
22.06.2022 19:26:20
#579918 [+3] Piilota Suosittele

Ja ennenkaikkea haluan kiittää, mutta mehän tienaamme tällä, emme devalvoi tosi on KOP KOP, ja kas vain asuntolainan korko kohta taas yli 16%, pankki ottaa kämpän pilkkahintaan ja nälänhätäinen jengi joukkoripustautuu kaulakiikkuun kuten joskus 90-luvulla.

22.06.2022 20:11:09
#579933 [+3] Piilota Suosittele

kryptoja koko rahalla ja nousu tulee, nousu tulee. varmasti tulee.
ja afrikastakin tarjotaan aivan jatkuvasti bisnestilaisuuksia, lähetyssaarnaajat lupaavat pari miljardia kun vähän auttaa ja pelastaa. rahaa on tulossa. varmasti.

ja kun palkataan kylän paras poppamies pitämään ilmastotanssi, niin jukolauta kun sitä investointirahaa virtaa niin että rajoilla pitäisi olla vartijoita estämässä sitä rahan tulvimista.

nyt voidaan ottaa lisää velkaa, kun tulevaisuus on turvattu.

22.06.2022 20:27:33 | 20:29:14
#579941 [+1] Piilota Suosittele

>>579940 Miksei? Jos joku sopimus niin väittää niin eiköhän se ole jo kaikille aivan selvää että niillä ei ole mitään merkitystä jos EU:n päättäjät haluaa jotain agendaa ajaa.

22.06.2022 21:52:56
#579997 [+-] Piilota Suosittele

nauran kun milleniaalit ja gen x on ottanut monien satojen tuhansien lainan ensikotiin. parasta jos ei pappa betalar onnistu kun on köyhä.

sitten koti viedään ja velat jää.

28.06.2022 19:06:51
#581592 [+-] Piilota Suosittele

>>579941
Mikään valtoi ei pysty itsekseen tekemään tollaisia liikkuja niinku pystyi vielä omalla valuutalla. Toiseksi harvoinpa velka on otettu juuri velanottajamaan valuutalla juuri tästä syystä.

[ 9 viestiä | ]