aamukahvin vaikutus aamukahvin vaikutus
Matrix - I identify as innocent Matrix - I identify as innocent
psykiatrin vastaanotolla psykiatrin vastaanotolla
vähän kakkaa lattialla vähän kakkaa lattialla
Ozzy..? Ozzy..?
Putkiniksit Putkiniksit
valupera tykittää valupera tykittää
tervetuloa suomeen tervetuloa suomeen
Joka päivä on perjantai Joka päivä on perjantai
WTF WTF
tekis kimillekki ihan hyvää tekis kimillekki ihan hyvää
kuulakeitto kuulakeitto
nää tulee sua mettässä vastaan nää tulee sua mettässä vastaan
Hampurilainen Hampurilainen
join obi wan by the campfire join obi wan by the campfire
Your body, my choice Your body, my choice
Aatu kuulee Kekkosesta Aatu kuulee Kekkosesta
Jinx Jinx
Miehen paras ystävä Miehen paras ystävä
SDP olisi maksanut SDP olisi maksanut
2019-2022 never förget :DD 2019-2022 never förget :DD
Luolaston miitistä Luolaston miitistä
Kata Kata
omituisten otusten puolue omituisten otusten puolue
 820 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 15.06.2022 10:46:29
[ + 4 - | ]

Kumpi olet?

[65110] [20220615_104557.jpg] [0.13 MB] [640x817] [] []
20220615_104557.jpg

liberaali

(6)  · 

konservatiivi

(6)
15.06.2022 11:37:24
#578084 [+6] Piilota Suosittele

Joillain omasta mielestään konservatiivilla on myös paha tapa tuputtaa omaa näkemystään. Oli kyseessä sitten politiikka tai uskonto.
Yksi tällainen hupiukko on meidän oma jumankekka.

15.06.2022 14:27:23
#578111 [+1] Piilota Suosittele

Mä oon konservatiivinen liberaali tai sitten liberaali konservatiivi. En tiiä onko sillä väliä kummin päin sen sanoo. Jos joku haluaa väittää olevansa tyttö vaikka on poika ja tunkea männynkäpyjä perseeseen niin siitä vaan. Tosin kuhan ei tee sitä kadulla ja käyttää kohteena omaa persettään. Se tuntuu olevan nuille hihhuleille, eli liberaaleille käsittämätön mahdollisuus. Siis että muut ei halua erikseen nähä kyseistä toimenpidettä keskellä katua.

15.06.2022 23:32:57 | 23:33:38
#578259 [+1] Piilota Suosittele

Jos konservatiivi ei ole uskossa :D :D :D
Jos konservatiivi ei halua syödä lihaa, niin hän on vaan syömättä häiritsemättä muita :D :D :D :D
Vielä kun olisi valehdellut, että jos konservatiivi ei tykkää ajatuksesta homoavioliitosta, niin hän ei ryhdy homoavioliittoon ja antaa muiden ryhtyä....

[ 7 viestiä | ]