Leikkasin itse ja säästin Leikkasin itse ja säästin
sinne läks sinne läks
allahin suosikkikakku allahin suosikkikakku
ai yksin minulle? kiitos <3 ai yksin minulle? kiitos <3
täällä on hyvä täällä on hyvä
Frensesia ja Rape tappelee autoista Frensesia ja Rape tappelee autoista
IDDQD IDDQD
Asuntoilmoitus Asuntoilmoitus
Yllätys Yllätys
Iran elokuva Iran elokuva
2026 lehdet. 2026 lehdet.
pus pus
kisulit kisulit
kätevä hihnankiristin kätevä hihnankiristin
piilossa piilossa
isot tissit isot tissit
Psyko somppu Psyko somppu
Paskahousun MM-kilpailut Paskahousun MM-kilpailut
Ananas Ananas
todellinen protip todellinen protip
Aamukahavit Aamukahavit
ANALBUMCOVER ANALBUMCOVER
Pastan valmistusta Intialaiseen tapaan Pastan valmistusta Intialaiseen tapaan
perrrjantai perrrjantai
 727 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 31.05.2022 00:07:25
[ + 3 - | ]

apinarokotus

[64768] [apinapiikki.png] [1.1 MB] [1080x943] [] []
apinapiikki.png

apina

(178)  · 

rokote

(70)  · 

piikki

(20)  · 

koronauskovaisuus

 · 

uusi mailmanjärjestys

31.05.2022 05:59:03
#574722 [+1] Piilota Suosittele

>>574698 eräälle ystävälle kävi sillee jännästi 3. koronapiikin jälkee et 2 viikkoa valittel väsymystä ja nukahteli usein istualtee kunnes yks yö nous vessaa ja siihe eteisee kuukahti... itelläki meinas olla heikko happi toisesta piikistä ja en kolmatta, neljättä tai viidettä ota... ja asiasta on kenenkää yrittää turhaa yrittää mitää väitellä... ihan sama vaikka vääntäsitte rautalangasta jonkun muun kuolinsyyn minä en usko!!! ja en väittele asiasta...
>>574705

31.05.2022 06:03:49
#574723 [+-] Piilota Suosittele

koronaki oli talossa reilu 2kk sitte... akalla oli oireita nuhaa ja tämmöstä asettu viikossa samoin sen sukulaisilla... ite olin täysin oireeton ei mitään...

31.05.2022 20:39:17
#574816 [+-] Piilota Suosittele

Tuleeko koronarokotteista apinaruttoa? Korvaako lääketeollisuus vai joudutko loppuelämäsi tappelemaan suomen byrokratian kanssa vaikka ollaan eu:ssa? Maksetaan eteläeuroopanmaille miljardeja jotta heillä olisi 4 päivän työviikot ja itse me maksamme 2,50/l bensasta tehden tuplatyövuoroja verratttuna muihin EU-maihin...Herätkää.

[ 7 viestiä | ]