Sipilä ja mamut Sipilä ja mamut
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
whack a trotsky whack a trotsky
omenapuu-2 7/8 omenapuu-2 7/8
voi vitun vittu voi vitun vittu
Marttihylje Marttihylje
haaste haaste
Kun ylilaudan nyymit raidasivat bandidoksen sivut Kun ylilaudan nyymit raidasivat bandidoksen sivut
Sinä olet hyttynen Sinä olet hyttynen
Jimppu kiusaa Jimppu kiusaa
Ei niin ihana nainen Ei niin ihana nainen
Uuuuh Uuuuh
amerimutt amerimutt
Otti vain osuutensa Otti vain osuutensa
ron huonossa hapessa ron huonossa hapessa
jumalten juoma jumalten juoma
Thougt was horsy, bamboozled again Thougt was horsy, bamboozled again
Pelkoa ja inhoa Ankkalinnassa Pelkoa ja inhoa Ankkalinnassa
jos ahistaa niin jos ahistaa niin
Emma Emma
the garfielf (la)saga comes to an end the garfielf (la)saga comes to an end
Karvisen rakenne on muuttunut. Karvisen rakenne on muuttunut.
Ei mennyt niin kuin strömsössä Ei mennyt niin kuin strömsössä
omenapuu-2 5/8 omenapuu-2 5/8
 1 131 näyttökertaa, 29 viestiä, 1.28 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 01:04:26
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 09.11.2021.

rokote

[58262] [rokote.png] [1.28 MB] [842x960] [] []
rokote.png

rokote

(70)  · 

korona

(299)  · 

hyöty

09.11.2021 02:11:13 | 02:25:56
#514363 [+10] Piilota Suosittele

Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että rokote ehkäisee tehokkaasti taudin vakavampaa muotoa?

Terveydenhuolto natisee liitoksissaan ja kaikkien sairauksien ja vammojen hoito on viivästynyt koronan aiheuttamasta kuormituksesta. Sitten on sakkia, jonka mielestä koko korona on huijausta ja siitä pitää mennä ulisemaan koulujen pihoille ja someen. On koronasta siis jotain hyötyäkin ollut. Nyt tiedetään ketkä ovat idiootteja.

09.11.2021 04:03:59
#514378 [+1] Piilota Suosittele

Ota rokote joka suojaa vakavalta sairastumiselta -> HAHAA! Rokotteet on kusetusta kun voi silti sairastua. On nuo lampaat tyhmiä, lähempäs tästä juomaan pari litraa ranskalaisten keittoöljyä vaikka idiootit käyttääkin vaan pieniä määriä rypsiöljyä evään teossa HAHAA!

09.11.2021 09:49:14
#514401 [+-] Piilota Suosittele

rokotteen teho ei voi kestää ikuisuutta, kyllähän kaikki sen tietää. siksi otetaan uusia annoksia. vitun kallut

09.11.2021 10:33:47
#514410 [+1] Piilota Suosittele

>>514363 itse olen ottanu 2 rokotetta... ja toisella kerralla alko tulla niin mielenkiintosia rytmihäiriöitä et huhhuh... kolmannen saavat tunkea sanonko minne... ja jos väkisin aikovat rokottaa ni on kyl puukko ja muut astalot valmiina ku tulevat hakemaan...

09.11.2021 12:47:24
#514428 [+-] Piilota Suosittele

>>514422
Kyllä tää on ihan sama aihe. Miksi Suomen valtio toimisi terveydenhuollon osalta eri tavalla? Se että annetaan sairaalapaikkoja käyttöön ei tarkoita, ettei terveydenhuolto olisi ylikuormitettu. Ymmärrätkö pointin?

09.11.2021 14:15:33
#514454 [+-] Piilota Suosittele

>>514449
Tässä pätee vanha sananlasku: parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata suunsa ja poistaa epäilykset. Sen antivaxxerit on tehneet, poistaneet epäilyksen.

09.11.2021 14:47:40
#514457 [+1] Piilota Suosittele

Tuo öyhöttäminen kolmannesta rokotteesta on naurettavaa. Lapsuudessakin annettavista rokotteista monia annetaan kolme annosta. Samaan tapaan esimerkiksi punkkirokotetta annetaan kolme annosta. Ennen koronarokotteiden tuloa mediassa myös puhuttiin, että koronasta tulee todennäköisesti kausi-influenssan kaltainen tauti, jolloin joka vuosi tulee todennäköisesti olemaan kausittaiset koronarokotukset.

09.11.2021 14:59:32
#514459 [+-] Piilota Suosittele

>>514457 Rekisteröityny 2019 ja kaks viestiä vaan. Ollu vissin kauan varalla tuo tupla.

Sitten asiaan. Joko pistetään jo mylly päälle ja hakataan kaikkia rokotteen ottajaia ja ottamattomattomia? Myönnetään porukalla että ollaan hävitty Venäjälle ja Kiinalle. Tää alkaa menemään jo ihan naurettaviin fääreihin nää teijän kaikkien jutut että vitut enään kiinnosta ottaako joku rokotteen vai ei.

09.11.2021 15:07:41
#514462 [+1] Piilota Suosittele

>>514459
Muista kun sain poliorokotteen. Kaikki hakkas sen jälkeen kaikki, mut kiina ja venäjä voitti. Sama juttu jäykkäkouristustokotteen kanssa. Silloinkin hakattiin, mut kiina ja venäjä voitti.

10.11.2021 00:00:55 | 00:01:31
#514778 [+-] Piilota Suosittele

>>514751
Korona kuormittaa sairaanhoitopiirejä eri tavalla. Teillä on siellä varmasti asiat hyvin, mutta se ei tarkoita, että asiat olisivat hyvin muualla. Valtakunnallisesti on nähtävissä kuinka korona vaikuttaa terveydenhuoltoon ja kuinka se kasvattaa hoitojonoja.

Syyskuun mennessä Suomessa on hoidettu teho-osastoilla yhteensä 984 koronapotilasta. Tehohoitopaikkojen määrää ei voi noin vain kasvattaa, sillä jokainen tehohoidossa oleva potilas sitoo viisi hoitajaa ja hoitajia ei tyhjästä tule. Ei tule töpselistä eikä taikaseinästä. Tämän lisäksi koronapotilaan tehohoidossa viettämä aika (11 päivää) on lähes nelinkertainen tehohoidossa keskimäärin (3 päivää) vietettyyn aikaan. Näistä luvuista pitäisi jo kellojen soida, että mikä niissä joissakin sairaaloissa oikein on ongelmana.

10.11.2021 10:47:40 | 11:19:17
#514890 [+-] Piilota Suosittele

>>514888
Sori mutta yhden fraasin jankkaaminen ei sua nyt auta. Syy miksi et perustele asiaa tarkemmin on tietenkin siinä, että et pysty.

Me tiedämme tämän hetkisestä tilanteesta sen, että osassa sairaaloita tilanne on oikeasti vakava. Henkilökunta väsyy ja edes siirrot sinne missä resursseja olisi, ei auta. Jokainen tehohoitopotilaan siirto vie paljon resursseja ja sekin on vain purkkaratkaisu. Hoitojonojen kasvaminen ja leikkaukseen pääsy ovat siis vain osa seurauksista.

Eläminen alueella jossa koronapotilaita on hoidossa vähän, antaa vääristyneen kuvan todellisuudesta. Lisäksi pitää aktiivisesti sulkea silmät valtamedian uutisilta, mutta siinähän sinä olet jo ammattilainen.

Suomi on valmis auttamaan viroa kuten se on aina valmis auttamaan, vaikka omassakin maassa olisi ongelmia. Oli kyse sitten lainasta, avustuksista tai sairaalapaikoista.

10.11.2021 17:59:58
#514959 [+-] Piilota Suosittele

>>514901
Näinhän nuo antivaxxerit, maskikammoiset ja koronakieltäjät somessa vinkuu ja ulisee. Sitten kun joku hoitaja laittaa kokemuksia kentältä, niin ne on aina THL:n ja lääketehtaiden maksettua propagandaa. Kasvaneet leikkausjonotkin on propandaa ja väsyneet hoitajat kanssa. Ihmettelevät oikein kuorossa miten tuokin kehtaa valehdella. Eli reaktiosi on hyvinkin tuttu.

12.11.2021 00:14:02
#515326 [+-] Piilota Suosittele

Tänään kävin influenssarokotteenkin nappaamassa.

2020 alkuvuodesta olin helvekon kipeä juuri ennen kunnon "covid19 outbreakia". En ole perhana vuosikausiin ollut sellaisissa tulehduksissa, että keuhkoputkentulehdus sai uloshengityksen oikein rahisemaan/rohisemaan ja vähänkin liian syvään kun hengitti, heti yskimiskohtaus. Ja poskiontelotulehduskierre kesti reilut 1,5 kuukautta.

[ 29 viestiä | ]