Malmi HIAS 2009 Malmi HIAS 2009
pro tip: banaani pro tip: banaani
Päivällinen Päivällinen
Tuomas tankkilaite Tuomas tankkilaite
Nyrkki-viestit Nyrkki-viestit
Nyt mennään Nyt mennään
tämä oli virhe :> tämä oli virhe :>
Videokokoelma Videokokoelma
Oioi Oioi
oli pelottavaa <:3 oli pelottavaa <:3
THL mainostaa - Onko tämä vitsi? THL mainostaa - Onko tämä vitsi?
tanssia tanssia
Ryppy ja koronavirus osa II Ryppy ja koronavirus osa II
Hähää! Hähää!
corona corona
Cicciolina Cicciolina
Kotirintama Kotirintama
piiras piiras
Puurokenraali News Puurokenraali News
Muutama webm 41 Muutama webm 41
Näin saat hernekeiton säilymään Näin saat hernekeiton säilymään
Kappas Kappas
Uncle John - The Dildo Song Uncle John - The Dildo Song
Hehe Hehe
 847 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 26.05.2022 22:31:59
[ + 6 - | ]

Mörkö

[64670] [Buka.jpg] [0.06 MB] [652x489] [] []
Buka.jpg

mörkö

(35)  · 

anttila

26.05.2022 23:04:25
#573643 [+-] Piilota Suosittele

Oli kyllä luokattoman kehno ensimmäinen erä. Vain Mörkö-Marko pelasti lopulta Suomen ja sai muutkin vähän pelaamaan. Iltalehti tosin kritisoi Granlundia aika kohtuuttomasti, tyyppi sentään järkkäsi yhden maalin kovalla työllään.

Ja sitten soitettiin.... Saravon Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka...

26.05.2022 23:49:47 | 23:55:43
#573673 [+-] Piilota Suosittele

>>573637 No SEPÄ! Apustuskapustus syyllä ku tajus nyt olla ryssimättä tätä. Saatana siinä edellisessä pelissä samassa tilanteessa Anttila lähti ku kyntöruuna tukka silmillä laukkaan ilman hokkeja jäällä, eikä saanu varmaa maalia tyhjään pesään. Nyt älys syöttää ja valinta oli oikia

26.05.2022 23:54:04
#573675 [+-] Piilota Suosittele

>>573649 Se oli selvä maali jo siinä tilanteessa ku Raanlundi oli päässy maalin toiselle puolelle kiekon kans toisella kädella kaveria pidätellen! 🤣👌🏻
Seki huono puoli ryssien ryssimisessä että se tarpeeton yksilökikkailu on jääny jääkiekosta pois ryssien joukkueen mukana. Se teki jääkiekosta vähemmän autistista

[ 8 viestiä | ]