Näin päästään sisälle parvekkeelta Näin päästään sisälle parvekkeelta
LOL LOL
Le Nappula - Lidl Wayne Le Nappula - Lidl Wayne
Banaanisarjakuva Banaanisarjakuva
Älä vittuile Intialle, valkoinen piru! Älä vittuile Intialle, valkoinen piru!
Hieno maisema Hieno maisema
Äkänen kello Äkänen kello
Disgusting Disgusting
Seksi vs ristiretkeily Seksi vs ristiretkeily
Ny rillataa Ny rillataa
Kuin kaksi marjaa Kuin kaksi marjaa
Uusi resepti Uusi resepti
Matrioshka Brain Sunrise Matrioshka Brain Sunrise
Isänmaallisuuden asiantuntija Isänmaallisuuden asiantuntija
Donki konki Donki konki
painovoima on täysillä päällä painovoima on täysillä päällä
Joka world of tanks tiimi Joka world of tanks tiimi
Jaimie Salmon Jaimie Salmon
Luolaston kuningas Luolaston kuningas
Räntäpömpytin Räntäpömpytin
Jättiläispunapuuhakkuuta,uitto- ja sahatoimintaa vuodelta 1946 Jättiläispunapuuhakkuuta,uitto- ja sahatoimintaa vuodelta 1946
Contio Cen Lasta Mielii Contio Cen Lasta Mielii
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia? Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia?
 714 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.78 MB, 1 tiedosto, 14.05.2022 21:29:09
[ + 1 | ]

Rjyssän danggi sjanoo pjoks


tankki

(58)  · 

ukraina

(182)  · 

venäjä

(491)
14.05.2022 22:47:45
#571239 [+2] Piilota Suosittele

SAATANA ETTÄ LENTÄÄ TORNI KOMIASTI TAIVAASEEN!!! Ei se vissiin paskapuhetta ollu se väite nuitten ryssien tankkien heikkoudesta siinä että niissä omatki paukut losahtaa jos puolustaja osuu tornin juureen

14.05.2022 23:48:33 | 21:16:20
#571244 [+4] Piilota Suosittele

Toivottavasti oli torakoita tankin lähettyvillä paljon ja osia vain lenteli torakoista samaan tapaan kuin tankista.

15.05.2022 00:27:41
#571259 [+-] Piilota Suosittele

>>571244 Mietippä jos tuommosia tulis letkana jossaki Kainuun tai Lapin korvessa juuri ja juuri niille pikkuteilee mahtuen ja saat posautettua hännän ja pään? Saatana ne loput juoksee ku pupujussit pitkin mettiä takasin Pien-Venäjälle

15.05.2022 11:25:57 | 11:31:56
#571308 [+-] Piilota Suosittele

>>571259
Ensinnäkin, Kainuun tai Lapin korvessa ei ole hyötyä ottaa ekaa ja vikaa. Sitä taktiikkaa käytetään pullonkauloissa, eli paikoissa jossa sivulle on mahdotonta mennä (rakennukset, sillat yms). Kainuussa ja Lapissa taas lääniä riittää, joten tuosta motitustaktiikasta ei ole hyötyä.

Toisekseen, ryssän vaunut on tarkotuksellisesti tehty mataliksi. Niihin on vaikeampi osua, mutta osuman jälkeen kaikki kranaatit on automaattilaturissa. Miehistö istuu sen päällä, pelkästään kylkiosuma riittää ketjureaktioon. Sen ei tarvitse osua tornin juureen. Javelin taas oletusarvoisesti hyökkää katon läpi, toki silläkin voiampua perinteiseen malliin. Kuitenkin lähes telamiinan verran TNT:tä riittää tuhoamaan melkeen mitä tahansa mikä liikkuu teloilla.

>>571244
Tuolla ryssät on hakeutunut yllättävän paljon tankkien sekä muiden vaunujen läheisyyteen. Kiinniä huomiota noihin jalkoihin joita vilisee vaunun takana. Hieman ehkä sääliks käy, mutta pitäs ryssänkin ymmärtää perus säännöt. Ei vittu mennä sumppuun, ei mennä häröpalloon saatana :D



e: Jos ihmettelet miksi se ampuu myös maahan bemarin eteen? Siksi, koska konetykin kudit kimpoaa maasta.

[ 6 viestiä | ]