Nätti tyttö Nätti tyttö
Rapunaamalle tarina visuaalisena Rapunaamalle tarina visuaalisena
Hauska neekeri Hauska neekeri
Jossu ja Jeesus Jossu ja Jeesus
Hyvää joulua Hyvää joulua
Paint-joulukalenteri 2020 - Yhteiskuva Paint-joulukalenteri 2020 - Yhteiskuva
Kehitysapu Kehitysapu
pesulla :3 pesulla :3
Mässyt Mässyt
Helevetin pomo Helevetin pomo
Voi vihreä 🤪 Voi vihreä 🤪
Kuka pystytti monoliitit? Kuka pystytti monoliitit?
Köllöttely Köllöttely
Onko tylsää? Onko tylsää?
Anime tyty kokkailee Anime tyty kokkailee
Sellasta elämä on Sellasta elämä on
Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa
Sara Sara
Haavisto ottaa mallia Trumpista Haavisto ottaa mallia Trumpista
Mummo perkele Mummo perkele
Post-vaccine Post-vaccine
elämänkoulu elämänkoulu
Prööt ;D Prööt ;D
Demokratian huoltoa Demokratian huoltoa
 853 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 07.05.2022 08:38:51
[ + 3 | ]

Vain muricah jutut

[64235] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [710x623] [] []
tiedosto.jpg

yhdysvallat

(14)  · 

amerikka

(101)  · 

murika

 · 

suojavyö

07.05.2022 13:18:05
#569396 [+2] Piilota Suosittele

Se iso rinkula siinä kojelaudassa välillä vähän häiritsee. Lötyisköhän siihen jokun rinkulanirroitustyökalu? Lisäksi auton edessä on ihan helvetin kirkkaat valot jotka syö sähköä. Kandee maalata ne piiloon.

07.05.2022 15:49:05
#569438 [+-] Piilota Suosittele

Onhan näitä käytössä Suomessakin. Ja siis muuallakin kuin autokorjaamoilla.
Erityisesti maaseudun puolella on henkilöitä, jotka pitävät vyötä ahdistavana ja turhana, koska eivät ole koskaan kolareita ajaneet.

07.05.2022 18:17:03
#569470 [+-] Piilota Suosittele

En tiedä mikä viritys omassa autossa on ku siinä ei pala turvavyövalo ku virrat päälle pistäessä sekä viis sekuntia käynnistyksen jälkeen jos vyö ei ole kiinni. Sen jälkeen se ei reagoi turvavyön käyttöön mitenkään. Mutta sama se mulle ku katastusmies ei ole kertaakaan huomauttanu ja turvavyötä tulee ilman valoaki käytettyä

08.05.2022 21:24:35
#569790 [+-] Piilota Suosittele

Ennen takseissa oli tuollasia ku ei laki pakottanu pitään vöitä. Töissä se vyö kulkee vaan selän takaa.

[ 7 viestiä | ]