Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
0000000 0000000
uus luuri uus luuri
Ismo - Parisuhde Ismo - Parisuhde
tyty tyty
Curtbobainin äiti asuu täällä Curtbobainin äiti asuu täällä
tosijaan nokkelaa tosijaan nokkelaa
Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h
Pesial vorses Pesial vorses
Bazookas Bazookas
Monty Python - The Black Knight - Tis But A Scratch Monty Python - The Black Knight - Tis But A Scratch
Aivolävistys - Sätkynukkehuorat Aivolävistys - Sätkynukkehuorat
I am a large cat =^~.~^= I am a large cat =^~.~^=
hampurilainen ranskalaisilla hampurilainen ranskalaisilla
Sopiva hinta? Sopiva hinta?
Edu Kehäkettunen - Hellyyden Ehdoilla Edu Kehäkettunen - Hellyyden Ehdoilla
fISTARI fISTARI
Didi didi didi :3 Didi didi didi :3
Lapset leikkii oppositiota Lapset leikkii oppositiota
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Hmh Hmh
He's ready He's ready
kjeh kjeh kjeh kjeh
olemme suljettuna nyt :3 olemme suljettuna nyt :3
 852 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 07.05.2022 08:38:51
[ + 3 | ]

Vain muricah jutut

[64235] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [710x623] [] []
tiedosto.jpg

yhdysvallat

(14)  · 

amerikka

(101)  · 

murika

 · 

suojavyö

07.05.2022 13:18:05
#569396 [+2] Piilota Suosittele

Se iso rinkula siinä kojelaudassa välillä vähän häiritsee. Lötyisköhän siihen jokun rinkulanirroitustyökalu? Lisäksi auton edessä on ihan helvetin kirkkaat valot jotka syö sähköä. Kandee maalata ne piiloon.

07.05.2022 15:49:05
#569438 [+-] Piilota Suosittele

Onhan näitä käytössä Suomessakin. Ja siis muuallakin kuin autokorjaamoilla.
Erityisesti maaseudun puolella on henkilöitä, jotka pitävät vyötä ahdistavana ja turhana, koska eivät ole koskaan kolareita ajaneet.

07.05.2022 18:17:03
#569470 [+-] Piilota Suosittele

En tiedä mikä viritys omassa autossa on ku siinä ei pala turvavyövalo ku virrat päälle pistäessä sekä viis sekuntia käynnistyksen jälkeen jos vyö ei ole kiinni. Sen jälkeen se ei reagoi turvavyön käyttöön mitenkään. Mutta sama se mulle ku katastusmies ei ole kertaakaan huomauttanu ja turvavyötä tulee ilman valoaki käytettyä

08.05.2022 21:24:35
#569790 [+-] Piilota Suosittele

Ennen takseissa oli tuollasia ku ei laki pakottanu pitään vöitä. Töissä se vyö kulkee vaan selän takaa.

[ 7 viestiä | ]