miksi tämä on tyhjä >:3 miksi tämä on tyhjä >:3
Kosken vähän :3 Kosken vähän :3
Etsi kissa Etsi kissa
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Nugs Nugs
Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA! Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA!
Whoops Whoops
wPaint wPaint
Tanskassa salakuvattu jokunen vuosi sitten Tanskassa salakuvattu jokunen vuosi sitten
Rastismstit Rastismstit
Tulevaisuus yhdessä Tulevaisuus yhdessä
Kikkeli puuttuu Kikkeli puuttuu
Ampiaiselle kyytiä Ampiaiselle kyytiä
menthos menthos
Ismon uutiset Ismon uutiset
Koira, ihmisen paras ystävä Koira, ihmisen paras ystävä
Hassan sossun luukulla Hassan sossun luukulla
Avustajat Avustajat
en puske en puske
poliittisesti korrekti poliittisesti korrekti
Haluatko koteloon? Haluatko koteloon?
kehä kolmosen sisällä on idiootteja. kehä kolmosen sisällä on idiootteja.
McRibbit McRibbit
Yoinks! Yoinks!
 839 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 28.04.2022 10:05:50
[ + 1 | ]

Tota noin niin, huomenta

[64005] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [1280x960] [] []
tiedosto.jpg

omeletti

 · 

kahvi

(118)  · 

aamupala

(33)
28.04.2022 13:24:53
#566708 [+-] Piilota Suosittele

>>566703
Kuule, kultsipuppeli, niin oli se. Kahvi eritoten oli hyvää pitkästä aikaa, eikä munakkaassakaan mitään valittamista, mutta täytettä olisi kaivannut muutakin kuin juustoa.

[ 7 viestiä | ]