Muumimamma Muumimamma
Kenway töissä 3 Kenway töissä 3
Lidl Suomen mainos Lidl Suomen mainos
Pariisi Pariisi
Apu apustaja ilman kompiaisa Apu apustaja ilman kompiaisa
Elmeri saatana Elmeri saatana
Homeinen pillu ja @digimummo Homeinen pillu ja @digimummo
Grillataan Grillataan
Ilta alkaa hämärtymään Ilta alkaa hämärtymään
Ryssien kalareissu Ryssien kalareissu
norsu norsu
Antakaa mulle lovee Antakaa mulle lovee
Kolari Kolari
homot hyökkää kimppuun homot hyökkää kimppuun
Vauvasuu anthem Vauvasuu anthem
minäpä pysäytän sen käsilläni minäpä pysäytän sen käsilläni
Näin propagandaa tuotetaan Näin propagandaa tuotetaan
Teiden kusipää Teiden kusipää
Wokempialaiset Wokempialaiset
Ostin veneen Ostin veneen
käänteis raiskaus käänteis raiskaus
Pedari Pedari
Paskan jallitus Paskan jallitus
Hiirulainen 2 Hiirulainen 2
 1 264 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 11.04.2022 14:43:43
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 11.04.2022.

ovelta pois!

[63569] [karkote.png] [0.39 MB] [545x1245] [] []
karkote.png

karkote

 · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

kaupustelija

 · 

rahtihame

(29)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

sdp

(559)  · 

kelarotta

(93)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

asumistuki

(47)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)
11.04.2022 15:26:01
#562567 [+-] Piilota Suosittele

Voi sanoa vanhanaikaiseksi mutta en ymmärrä nykyjonnejen tapaa sanoa mustalaisia manneksi. Manne on niillä vanha erisnimikin, ja paljastaa käyttäjänsä lähinnä sivistymättömäksi elämänkoululaiseksi tai alaikäiseksi, siinä missä ylikorrekti ja Suomen varsin segregoituneen mustalaisväestön osalta muutenkin sangen kaukaa haettu "romani" soijapojaksi.

Ikiaikainen, kauniiseen suomen kieleen erinomaisesti istuva "mustalainen" on paljon iskevämpi nykypäivän hienovaraisen rasistisessa merkityksessään. Juuri siinä rajoilla, onko puhuja vanhakantainen herrasmies, vai nykyaikainen high-IQ, low-key, valkokaulusrasisti.

11.04.2022 17:09:10
#562573 [+4] Piilota Suosittele

Miksi kutsua ketään rasistiksi, kun voi oikeasti sanoa sen olevan realisti? Sen sanan käyttäjän antaa kuvan siitä, ettei kiinnostu mistään muusta kuin sanaleikistä.

11.04.2022 21:26:39
#562661 [+2] Piilota Suosittele

>>562567 sen enempiä kiertelemättä manneja kohtaan olen sen verta rasisti... et lindemannie apina lauma pitäs lukita autoo ja sytyttää tuleen ni rupeis varmaa seisomaa samalla ihaillessa ku ne pussihousut kärventyy siellä autossa... ei mulla muuta

12.04.2022 14:41:45
#562750 [+-] Piilota Suosittele

>>562567
Käytän kyllä noita kaikkia sanoja ainakin täällä. Muualla en voi oikeastaan käyttää kuin virallista romani -nimitystä joka on kyllä aika kaukaa haettu.

[ 5 viestiä | ]