perjantai reivit perjantai reivit
Tissit Tissit
Musiikin tekoa Musiikin tekoa
NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN
herrasmies herrasmies
häbis 911 häbis 911
sunnuntaiaamut sunnuntaiaamut
rotate in peace rotate in peace
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
Känni spaghetti Känni spaghetti
phil collins krapula phil collins krapula
je suis charlie je suis charlie
kortsun historia kortsun historia
hyvää viiniä hyvää viiniä
20:50 menos hakee kaljaa kaupasta 20:50 menos hakee kaljaa kaupasta
herkkureikä herkkureikä
Fuff! Fuff!
apu ja tyty-yde apu ja tyty-yde
mä tuun kellottaa sua mä tuun kellottaa sua
temperamenttisia mustalaisia temperamenttisia mustalaisia
Ihana nainen Ihana nainen
näin mä nauran mun jutuille näin mä nauran mun jutuille
Lisää persettä rättipäille Lisää persettä rättipäille
/tubetus/ ylilauta /tubetus/ ylilauta
 758 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 22.03.2022 09:42:33
[ + 4 - | ]

Vitutusta aamuun..

[62918] [20220322_083915.jpg] [0.22 MB] [1152x2048] [] []
20220322_083915.jpg

22.03.2022 10:41:20
#557671 [+3] Piilota Suosittele

Niin, suomi on maksanut kehitysapua vuodesta 1962, ensimmäinen tuen saaja oli tansania, tansania saa suomelta 56 miljoonaa euroa vuosina 2020-2024 metsien kestävyyden kehittämiseen, eli tansania on saanut 60 vuotta suomelta ja muilta mailta kehitysapua ja tarvitsee sitä vieläkin...
No en minäkään sanoisi ei jos joku tulisi tarjoamaan vastikkeetonta rahaa jonka voi keinotella omiin ja kavereiden taskuihin ilman konkreettista pelkoa seuraamuksista.

22.03.2022 22:04:29
#557823 [+1] Piilota Suosittele

Ainoa konsti edistää paskamaita kehittymään on lopettaa kaikenlainen avunanto. Joutuvat saatana ite miettimään, että mitäs nytten. Ja nää jokka näistä päättää lähetettään niille hätäapuravinnoksi, saatana!

[ 2 viestiä | ]