m-sanam väärim käytö on väärim m-sanam väärim käytö on väärim
viagra viagra
Täävellinen Täävellinen
millane päivä sul on huomen millane päivä sul on huomen
Järki? Järki?
Börheä julkisivu :3 Börheä julkisivu :3
omnomnom omnomnom
Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon
ullapito on paska ullapito on paska
Trying to understand Trying to understand
Air Support! Air Support!
Kinkkurulla Kinkkurulla
Anna maun viedä mukanaan Anna maun viedä mukanaan
anime anime
tekken tekken
Noniin, töihin siitä Noniin, töihin siitä
Onnea Marille loppuelämään Onnea Marille loppuelämään
teflon spray teflon spray
Kiinalainen onnenkeksi kertoo totuuden Kiinalainen onnenkeksi kertoo totuuden
Valumiehet Valumiehet
Albiinoneekeri Albiinoneekeri
sähkö autot sähkö autot
Ruotsalaisia piparkakkuja Ruotsalaisia piparkakkuja
Kehdosta hautaan Kehdosta hautaan
 753 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 04.11.2018 11:58:36
[ + 1 - | ]

Näin kävi

[20149] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [1080x717] [] []
tiedosto.jpg

red dead redemption

(5)  · 

muut

 · 

pelit

(10)
05.11.2018 00:51:22
#118088 [+-] Piilota Suosittele

Hitman, RDR 2, Spiderman ja (niille jotka siitä tykkää) Smash Bros Ultimate ainoot pelattavat pelit koko kavalkadista. Ainoa täyden kympin peli koko kastista Spiderman.

Hyvä vuosi pojat. Säälikset koko kasan jo ostaneelle.

05.11.2018 17:30:33
#118282 [+-] Piilota Suosittele

>>118088

Hommattuna vain Hitmanin ilmaisosat, koska niiin pitkä steam backlogi etten tarvitse enää mitään pelejä ikinä, paitsi jos tulee hyvä peli ;__;

26.10.2020 13:27:11
#403005 [+-] Piilota Suosittele

Jälkikäteen tuumattuna: Super smash ihan turha (yli hypetetty), Forza juu ei(en ole enää juniori), tomb raider ei niin mitään huvia, spöder mannea en onneksi edes hommannut, call of duty ja fallout samaa mitä ennenkin, hitman ; assasins greedi nyt jotain hupia.

[ 4 viestiä | ]