Ihan samaa tapahtuu jokaisen kaupungin ns.nuorison suosimalla ostarilla oli se sitten pelkkä paikallinen prisma/cittari tai sitten jumbon / sellon / kampin / trion / goodmanin / hansan kaltainen "ostos-kauppakeskus". Porukkaa niissä on laidasta laitaan, alanurkalla häärää ja häiriköi mannet, pääovilla kiljuu & meluaa pissikset ja heti vieressä matu "pojat", parkkihallissa nistit kyttää pöllittävää, veikkauksen pelisalissa on rähinä päällä kun somali tai arabi ukko hävisi 100€ pikapokeriin, alatason ruokakaupan edustalla riitelevät/ nujakoivat / pärisevät 12-17 vuotiaat veetit, katutason R-kispalla sekakäyttäjä yrittää huijata myyjää jollain järjettömällä "Ömm mulloli, ööö kaks juu öömmhh" kusetuksella ja päätyy lopulta yrittämään juoksu lonkeroita ja paria suklaapatukkaa, mutta päätyy vartijoiden kiinniottamana miekkataksin kyytiin laitokselle selvittämään päätä ja asioita. Väki kyllä vaihtuu, mutta tyhmyys ja idiootit teot pysyvät.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda.
Yle propagandaa taas 18.
Agenda edellä otsikoihinkin..
Faktantarkastus iski :D
Yle propagandaa taas 6.
HS propagandaa.
Hs propagandaa taas.
Yle propagandaa taas 14.
ennen ja jälkeen
Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar
Jos vehkeet ei toimi
space x tekee historiaa
Yle propagandaa taas 28.
SO PROGRESSIVE
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.