DCT RalliArteja on Ruotsista saanut aina välillä erittäin hyvällä hinnalla.
Jos muuten jollakulla on (tai tietää sellaisen) firma, joka tuo oikeasti edukkaasti Ruotsista autoja Pirkanmaalle, niin saa ilmiantaa. Ei välttämättä olisi DCT RalliArt kyseessä.
>>553085 Olen puoli tusinaa autoa hommannut ulkomailta, lähinnä Liettuasta. Itse ja "random-yksityistä kaveria käyttäen". Ei vain ehdi nyt lähtemään itse - eikä edes hotsita. Mieluummin maksaisi jollekin ja työllistäisi jonkun, jos vain järkevällä hinnalla onnistuisi (nelinumeroinen summa ei ole järkevä hinta).
[
3 viestiä
|
]
⭰
Pasi ja Anssi
Ovikello
Joulupukki tarkkaillu luolastoa.
cyanide and happiness
Kapteeni Luolasto
Stalkkerille jauhot suuhun
sutii
Kuvakommentti
Salatut eläimet
Hieno
Kokovartalon vibraattori
Tää kaveri ei syöny rautaa
mitä tästä opimme
Tietää siitä, kun kämppä haisee kuselta kuukauden panon jälkeen