DCT RalliArteja on Ruotsista saanut aina välillä erittäin hyvällä hinnalla.
Jos muuten jollakulla on (tai tietää sellaisen) firma, joka tuo oikeasti edukkaasti Ruotsista autoja Pirkanmaalle, niin saa ilmiantaa. Ei välttämättä olisi DCT RalliArt kyseessä.
>>553085 Olen puoli tusinaa autoa hommannut ulkomailta, lähinnä Liettuasta. Itse ja "random-yksityistä kaveria käyttäen". Ei vain ehdi nyt lähtemään itse - eikä edes hotsita. Mieluummin maksaisi jollekin ja työllistäisi jonkun, jos vain järkevällä hinnalla onnistuisi (nelinumeroinen summa ei ole järkevä hinta).
[
3 viestiä
|
]
⭰
Tietää siitä, kun kämppä haisee kuselta kuukauden panon jälkeen
melkoinen orkku
Kokovartalon vibraattori
riivattu
maaginen seksiasento
Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa