Subaru laatua Subaru laatua
Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team) Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team)
röyyh röyyh
anagrammi anagrammi
hernekeittomunkki hernekeittomunkki
ohjeet pizzan syöntii ohjeet pizzan syöntii
Hei nyymi... Hei nyymi...
Kaunis neekeri Kaunis neekeri
karhumies karhumies
Vuoden henkilö Vuoden henkilö
ihana nainen ihana nainen
Can't find Pussy anywhere Can't find Pussy anywhere
nostetaan käsi ylös nostetaan käsi ylös
alin paras alin paras
Orc chieftain Orc chieftain
ana keith ana keith
SDP SDP
Malaijikarhu eli Ykäkarhu Malaijikarhu eli Ykäkarhu
SDP lisä SDP lisä
Mikä on parkkiruutu? Mikä on parkkiruutu?
Mökillä Mökillä
Lauantai fiilikset Lauantai fiilikset
Frieren Frieren
Ihana nainen Ihana nainen
 793 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 06.03.2022 22:17:26
[ + 0 | ]

Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku...

[62447] [tumblr_cb7ef61a36bf4d6b2140b45944c33fb4_ebd8745f_540.jpg] [0.03 MB] [540x550] [] []
tumblr_cb7ef61a36bf4d6b2140b45944c33fb4_ebd8745f_540.jpg

orgasmi

(24)

mitsubishi

pervo

(23)

kaksoisstandardi

dodge

06.03.2022 22:43:28
#552981 [+-] Piilota Suosittele

DCT RalliArteja on Ruotsista saanut aina välillä erittäin hyvällä hinnalla.

Jos muuten jollakulla on (tai tietää sellaisen) firma, joka tuo oikeasti edukkaasti Ruotsista autoja Pirkanmaalle, niin saa ilmiantaa. Ei välttämättä olisi DCT RalliArt kyseessä.

07.03.2022 20:12:53
#553178 [+-] Piilota Suosittele

>>553085
Olen puoli tusinaa autoa hommannut ulkomailta, lähinnä Liettuasta. Itse ja "random-yksityistä kaveria käyttäen".
Ei vain ehdi nyt lähtemään itse - eikä edes hotsita. Mieluummin maksaisi jollekin ja työllistäisi jonkun, jos vain järkevällä hinnalla onnistuisi (nelinumeroinen summa ei ole järkevä hinta).

[ 3 viestiä | ]