Jos tämä video olisi jostain hiekkaneekerimaasta niin Suomesta lähetettäisiin välittömästi jokainen lentokone ja laiva tuomaan kaikki mahdolliset partasuut pakolaisina takas.
Mitä on tässä ny tullu seurattua tuota mähinää niin täytyy todeta vaikka venäjä on suuri sotilas mahti niin aika paskalla kalustolla ne tuollakin sotii. Ja ei sotilaillakaan mitkään parhaat varusteet ole käytössä.
[
5 viestiä
|
]
⭰
maisemat venäjällä
DEJAVU
vasemmisto unelma
Minigun
oispa pirii
Ryssät..
spider man
mitä tuo on pumpannu oikee naamaasa
iso venäjä
Ryssät on sotarikollisiakin.
Metrossa tapahtuu
It's happening
Rammsteinin keikan lopetus venäjällä
Ei hauskaa, koska totta
Jiri servaa Alin.
Älyn jättiläiset.
Kyllä kannatti, kun sai mitalinkin. + muut sankarit.