Kipsujen nukkuma-asennot Kipsujen nukkuma-asennot
kosketinsoitin kosketinsoitin
invasion invasion
"STATE OF THE UNION 2020" — A Bad Lip Reading "STATE OF THE UNION 2020" — A Bad Lip Reading
Saarioisten uusin einesherkku Saarioisten uusin einesherkku
summonnaus apu summonnaus apu
maskin käyttö maskin käyttö
Putkesta tulee... Putkesta tulee...
Aku ja mehukas teinipimppi Aku ja mehukas teinipimppi
katri kulmuni katri kulmuni
Koska Hitler Koska Hitler
tarina siitä miltä tuntuu jahdata omia kilpiä tarina siitä miltä tuntuu jahdata omia kilpiä
Taas valkoista ylivaltaa Taas valkoista ylivaltaa
polkupyöriä polkupyöriä
aika sairasta aika sairasta
Sara la fountain Sara la fountain
Seksi olli Seksi olli
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Hapsiproof. 107Kg & 137Kg selkäveto Hapsiproof. 107Kg & 137Kg selkäveto
Tuomari Tuomari
Warlock - western-elokuva (1959) Warlock - western-elokuva (1959)
Kaksi vaihtoehtoa Kaksi vaihtoehtoa
tuolla on vähän makua tuolla on vähän makua
Trump ja sen kannattajat tiivistettynä Trump ja sen kannattajat tiivistettynä
 755 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto, 26.02.2022 14:13:01
[ + 2 | ]

hyvästi korona

[62159] [ei-koronaa.png] [0.67 MB] [679x476] [] []
ei-koronaa.png

ukraina

(182)  · 

korona

(299)  · 

poissa

(5)  · 

venäjä

(491)  · 

sota

(192)
26.02.2022 14:55:22 | 14:55:44
#550539 [+-] Piilota Suosittele

Kannattaako maailmankuvansa muodostaa sen perusteella, kuinka paljon asioista uutisoidaan? Ilmeisesti joidenkin mielestä kannattaa.

26.02.2022 19:18:51
#550589 [+1] Piilota Suosittele

>>550539 Niinpä niin. Onhan ne tietyt ongelmat edelleen olemassa, mutta nyt mittasuhteet ovat muuttaneet. Se kuinka ihmiset kauhistelivat hoitajien ja rekkakuskien "rokotepakkoa" ovat alkaneet tajuamaan että valittivat niin lapsellisesta "vääryydestä". Eipä enään se rokote niin kauhistuta kun nähdään mitä se oikea tyrannia on. Kanadan "tyrannia" ei lähellekään ole Venäjään verrattuna.

26.02.2022 21:54:06
#550647 [+-] Piilota Suosittele

>>550603
Asiasta sivuun, mutta määrittelit progen mainiosti.
Meniseko jotenkin niin, että progea ei kaikki ymmärrä ja ne jotka luulevat ymmärtävänsä, ymmärtävät väärin?

[ 12 viestiä | ]