luolaston käyttäjien lampaat. luolaston käyttäjien lampaat.
musta juhannus musta juhannus
Legot Legot
musta juhannus part.2 musta juhannus part.2
Gooby plz Gooby plz
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Kim ja Trump nuorina ja nykyään Kim ja Trump nuorina ja nykyään
apustus friens tunnari apustus friens tunnari
Mietitään... Mietitään...
Sillä aikaa Venäjällä Sillä aikaa Venäjällä
Monimutkainen Monimutkainen
Karkkivarkaat päihittää nistirosmon Karkkivarkaat päihittää nistirosmon
haaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaa
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
Chk:n uusi ura Chk:n uusi ura
Turhia kuvia 4 Turhia kuvia 4
Kakkapylly Kakkapylly
Yrjänä Yrjänä
The Escapade The Escapade
James May laittaa härän peniksen suuhunsa James May laittaa härän peniksen suuhunsa
tykkäättekö paskaleikeistä tykkäättekö paskaleikeistä
meemi porno pois meemi porno pois
Poison Killer Squad Lider Poison Killer Squad Lider
Poliisien juoni Poliisien juoni
 605 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 18.02.2022 13:55:04
[ + 2 - | ]

Hitlerin suurin rikos todellisuudessa..

[61815] [nazis-take-over-rothschild-bank.jpg] [0.09 MB] [499x425] [] []
nazis-take-over-rothschild-bank.jpg

18.02.2022 14:10:10
#548160 [+1] Piilota Suosittele

>>548159 Valtiot saattaa kuule takavarikoida omaisuutta yhtiöiltä mikäli ne eivät maksa esim. veroja. Etkö tajua hönö? Onko se varastamista?

18.02.2022 14:12:33 | 14:12:50
#548161 [+-] Piilota Suosittele

>>548160
On, koska tämä natsien "takavarikointi" ei perustunut muuhun kuin rasismiin. Rothchildit maksoi tuplasti ellei triplasti enemmän veroja, kuin muut saksalaiset

18.02.2022 14:14:33 | 14:16:36
#548163 [+1] Piilota Suosittele

>>548161 Aivan. Bingo. Juutalaisten verottaminen on siis rasismia, koska juutalaisten uskonto ei hyväksy veroja. Rothschildit eivät todellakaan maksaneet mitään veroja. Keksi parempia satuja hörhö

18.02.2022 14:17:00 | 14:17:58
#548166 [+-] Piilota Suosittele

>>548163

Ei, varastaminen on väärin, mitä natsit teki omassa maassa että muissa maissa. Rothchildit oli siis paljon isänmaallisempia, kun maksoivat niin paljon veroa mm. Natheihin verrattuna
Niinkuin sanottu, rosvoja, raiskareita ja barbaareja natsit kaikki tynni

18.02.2022 14:18:39
#548167 [+1] Piilota Suosittele

>>548166 Eivät maksaneet veroja silloin, eivätkä maksa veroja tänäkään päivänä. Operoivat täysin veroparatiisien kautta vaan ja kiertävät kaikki verot. Etkö tiedä sitä?

18.02.2022 14:23:26
#548170 [+1] Piilota Suosittele

>>548169 Natseilla oli kohtuullinen n. 10%:in verotus eikä kenenkään tarvinnut kiertää veroja, mutta Juutalaiset kiertävät veroja koska Talmudeissa lukee että ei saa tukea gojimeiden yhdyskuntia.

18.02.2022 14:26:35
#548172 [+-] Piilota Suosittele

>>548170

Kuka nyt natseja tukea haluakkaan tukea vapaaehtoisesti, mutta juutalaiset dilti maksoivat veronsa, se että eovät olisi maksaneet on natsien propagandaa. Juutalaiset eivät olleet ainoa, keltä.natsit varasti, natsit varasti koko saksan kansalta

[ 22 viestiä | ]