Khöömi Ankka Khöömi Ankka
Toivottua näkyvyyttä Toivottua näkyvyyttä
daryl hates salad daryl hates salad
howz abaut ais crim? howz abaut ais crim?
Uusi muumimuki Uusi muumimuki
Gondola ottaa lepiä Gondola ottaa lepiä
Forrest apu Forrest apu
söpö muija söpö muija
OnEi OnEi
Tummankeltanen uloste Tummankeltanen uloste
Kaalemato.com Kaalemato.com
Vihreät ja eloapinat Putinin asialla. Vihreät ja eloapinat Putinin asialla.
tisut tisut
Puutarhassa eedenin vauva Puutarhassa eedenin vauva
get the body get the body
tissit vedessä tissit vedessä
Valu/hapsi/tai kuka nyt vaan Valu/hapsi/tai kuka nyt vaan
nukkuminen on kuolemaksi nukkuminen on kuolemaksi
pelle peloton pelle peloton
Return to monke Return to monke
elegantti hiirulainen elegantti hiirulainen
NOM NOM NOM NOM NOM NOM
Tuhkimo Tuhkimo
Apsuluttinen paha Apsuluttinen paha
 610 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 18.02.2022 13:55:04
[ + 2 - | ]

Hitlerin suurin rikos todellisuudessa..

[61815] [nazis-take-over-rothschild-bank.jpg] [0.09 MB] [499x425] [] []
nazis-take-over-rothschild-bank.jpg

18.02.2022 14:10:10
#548160 [+1] Piilota Suosittele

>>548159 Valtiot saattaa kuule takavarikoida omaisuutta yhtiöiltä mikäli ne eivät maksa esim. veroja. Etkö tajua hönö? Onko se varastamista?

18.02.2022 14:12:33 | 14:12:50
#548161 [+-] Piilota Suosittele

>>548160
On, koska tämä natsien "takavarikointi" ei perustunut muuhun kuin rasismiin. Rothchildit maksoi tuplasti ellei triplasti enemmän veroja, kuin muut saksalaiset

18.02.2022 14:14:33 | 14:16:36
#548163 [+1] Piilota Suosittele

>>548161 Aivan. Bingo. Juutalaisten verottaminen on siis rasismia, koska juutalaisten uskonto ei hyväksy veroja. Rothschildit eivät todellakaan maksaneet mitään veroja. Keksi parempia satuja hörhö

18.02.2022 14:17:00 | 14:17:58
#548166 [+-] Piilota Suosittele

>>548163

Ei, varastaminen on väärin, mitä natsit teki omassa maassa että muissa maissa. Rothchildit oli siis paljon isänmaallisempia, kun maksoivat niin paljon veroa mm. Natheihin verrattuna
Niinkuin sanottu, rosvoja, raiskareita ja barbaareja natsit kaikki tynni

18.02.2022 14:18:39
#548167 [+1] Piilota Suosittele

>>548166 Eivät maksaneet veroja silloin, eivätkä maksa veroja tänäkään päivänä. Operoivat täysin veroparatiisien kautta vaan ja kiertävät kaikki verot. Etkö tiedä sitä?

18.02.2022 14:23:26
#548170 [+1] Piilota Suosittele

>>548169 Natseilla oli kohtuullinen n. 10%:in verotus eikä kenenkään tarvinnut kiertää veroja, mutta Juutalaiset kiertävät veroja koska Talmudeissa lukee että ei saa tukea gojimeiden yhdyskuntia.

18.02.2022 14:26:35
#548172 [+-] Piilota Suosittele

>>548170

Kuka nyt natseja tukea haluakkaan tukea vapaaehtoisesti, mutta juutalaiset dilti maksoivat veronsa, se että eovät olisi maksaneet on natsien propagandaa. Juutalaiset eivät olleet ainoa, keltä.natsit varasti, natsit varasti koko saksan kansalta

[ 22 viestiä | ]