omenapuu-2 1/8 omenapuu-2 1/8
Minäkin ajan Bemaria Minäkin ajan Bemaria
hieman nauria kiitos.. hieman nauria kiitos..
Paska-Akun 6 euron safkat 1-6 Paska-Akun 6 euron safkat 1-6
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
BUK-Kake Randelin BUK-Kake Randelin
voi vitun vittu voi vitun vittu
kjeh kjeh
Mee siitä manlet Mee siitä manlet
Tuntuu vanhalta mies... Tuntuu vanhalta mies...
Ristus Ristus
Mountainin vaimo Mountainin vaimo
läski paska kuntoilee läski paska kuntoilee
Läski Paska katsoo animea Läski Paska katsoo animea
Vova-sedän polkka Vova-sedän polkka
IT-ankat IT-ankat
Jonne on kuollut. Jonne on kuollut.
omenapuu-2 6/8 omenapuu-2 6/8
Miesten äänioikeutta vastaan Miesten äänioikeutta vastaan
Ismon hulilupteri Ismon hulilupteri
hei äippä katost tätä :D hei äippä katost tätä :D
kuka on syyllinen kuka on syyllinen
Wtf Wtf
Runksikaa mun kainalolle Runksikaa mun kainalolle
 241 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 08.02.2022 20:51:26
[ + 1 | ]

Neekeritkin nauraa teille

[61554] [fa8599e18878b3ad.jpg] [0.06 MB] [604x680] [] []
fa8599e18878b3ad.jpg

08.02.2022 21:00:27
#546378 [+1] Piilota Suosittele

>>546368
Kattojilla. Neekerit tykkää koripallosta, ne käy kattomassa sitä, neekeripelaajat tilauttaa ittelleen pomppivia bling-bling autoja kattojaneekereiltä, neekerit käy kattomassa koripalloa jne jne.

08.02.2022 21:16:55
#546388 [+1] Piilota Suosittele

>>546368

Ihminen haluaa katsoa matsia. Maksaa lipun hinnan, menee stadionille ja istuu perseineen penkkiin. Samalla hän ostaa lipun lisäksi juomaa ja syötävää. Näistä tuloista napsahtaa koripallobusinekseen aimo summa. Ja seuraavaan matsiin sitten.

08.02.2022 21:19:25
#546391 [+1] Piilota Suosittele

>>546379
Mainostuloilla senkin hömppä. Valkoset sponsaa neekereitä "urheilemaan", tavalliset nekrut käyttää vähät huumekaupparahansa päästäkseen kattomaan urheilua, joukkueet maksaa pelaajaneekereille jotka puolestaan ostaa köyhiltä neekereiltä jotka pyörittää niitä bling-bling autokorjaamoja autoja, sitten ne köyhät käyttää rahansa päästäkseen kattomaan pelaamista ja pelaajat ostaa lisää blingiä köyhiltä neekereiltä jotka käyttää rahansa pelien kattomiseen ja pelaajat ostaa köyhiltä nekruilta vielä enemmän blingiä ja niin edelleen.

Eli siinä kupataan köyhien nekrujen rahat ja ku pelaajaneekerit pitää sponsoreiden mainoksia päällään niin sponsorit tienaa vaikka maksaiski järjettömiä summia pomppiville apinoille. Köyhät nekrut tietenki ostaa sitte sponsoreiden tuotteita huumerahoilla ja käy peleissä.

08.02.2022 21:22:42
#546396 [+1] Piilota Suosittele

>>546390

Siksi, että on kulutushyödyke. Ja kulutushyödykkeet maksavat rahaa. Työntekijä saa rahaa työntekemisestä ja siitä mitä ja miten hän edustamallaan firmaa auttaa kehittämään omaisuutta.

08.02.2022 21:37:24
#546404 [+1] Piilota Suosittele

>>546397

Kyllä. Sen pompottelusta saa palkkion kun katsoja maksaa pompottelun katsomisesta. Mainostaja saa näkyvyyttä kun katsoja katsoo pelaajaa pompottelemassa palloa. Hän tykkää semmoisesta ja antaa lajissa pärjäävälle joukkuelle rahnoota sen perusteella miten hyvin pompettelevat palloa ja miten paljon katsojia sitä katsoo.

09.02.2022 09:15:57
#546482 [+1] Piilota Suosittele

>>546388
Pikkupennejä lipputulot sun muut limumyynnit tuossa hommassa.
Niillä tuskin maksetaan edes hallin ylläpitokuluja, saati pelaajien ja huoltoporukan valmentajineen palkkoja.

[ 20 viestiä | ]