Leevi Leaving Leevi Leaving
Joka päivä buffailen Joka päivä buffailen
Ap in the ääs of timo Ap in the ääs of timo
Turkinkääntäjä Turkinkääntäjä
Eläinmaailman viisautta Eläinmaailman viisautta
eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä
Isä ja poika Isä ja poika
ammuskelut ammuskelut
Omat setit Omat setit
Väärä aika, väärä paikka Väärä aika, väärä paikka
made in finland made in finland
hyvää ystävänpäivää hyvää ystävänpäivää
certain vengeance certain vengeance
marioo marioo
Hymy pyllyyn Hymy pyllyyn
Isän elämää Isän elämää
Metsästäjää ei tarvittane Metsästäjää ei tarvittane
Zanuff The Butcher 1/3 Zanuff The Butcher 1/3
Ned sherwoodissa Ned sherwoodissa
8 minsaa on kamalan pitkä aika 8 minsaa on kamalan pitkä aika
Tilannekuvaa Hapsen kotoa Tilannekuvaa Hapsen kotoa
amati kulu amati kulu
Tule sisää va soomi poika Tule sisää va soomi poika
Rantautunut merileijona Rantautunut merileijona
 241 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 08.02.2022 20:51:26
[ + 1 | ]

Neekeritkin nauraa teille

[61554] [fa8599e18878b3ad.jpg] [0.06 MB] [604x680] [] []
fa8599e18878b3ad.jpg

08.02.2022 21:00:27
#546378 [+1] Piilota Suosittele

>>546368
Kattojilla. Neekerit tykkää koripallosta, ne käy kattomassa sitä, neekeripelaajat tilauttaa ittelleen pomppivia bling-bling autoja kattojaneekereiltä, neekerit käy kattomassa koripalloa jne jne.

08.02.2022 21:16:55
#546388 [+1] Piilota Suosittele

>>546368

Ihminen haluaa katsoa matsia. Maksaa lipun hinnan, menee stadionille ja istuu perseineen penkkiin. Samalla hän ostaa lipun lisäksi juomaa ja syötävää. Näistä tuloista napsahtaa koripallobusinekseen aimo summa. Ja seuraavaan matsiin sitten.

08.02.2022 21:19:25
#546391 [+1] Piilota Suosittele

>>546379
Mainostuloilla senkin hömppä. Valkoset sponsaa neekereitä "urheilemaan", tavalliset nekrut käyttää vähät huumekaupparahansa päästäkseen kattomaan urheilua, joukkueet maksaa pelaajaneekereille jotka puolestaan ostaa köyhiltä neekereiltä jotka pyörittää niitä bling-bling autokorjaamoja autoja, sitten ne köyhät käyttää rahansa päästäkseen kattomaan pelaamista ja pelaajat ostaa lisää blingiä köyhiltä neekereiltä jotka käyttää rahansa pelien kattomiseen ja pelaajat ostaa köyhiltä nekruilta vielä enemmän blingiä ja niin edelleen.

Eli siinä kupataan köyhien nekrujen rahat ja ku pelaajaneekerit pitää sponsoreiden mainoksia päällään niin sponsorit tienaa vaikka maksaiski järjettömiä summia pomppiville apinoille. Köyhät nekrut tietenki ostaa sitte sponsoreiden tuotteita huumerahoilla ja käy peleissä.

08.02.2022 21:22:42
#546396 [+1] Piilota Suosittele

>>546390

Siksi, että on kulutushyödyke. Ja kulutushyödykkeet maksavat rahaa. Työntekijä saa rahaa työntekemisestä ja siitä mitä ja miten hän edustamallaan firmaa auttaa kehittämään omaisuutta.

08.02.2022 21:37:24
#546404 [+1] Piilota Suosittele

>>546397

Kyllä. Sen pompottelusta saa palkkion kun katsoja maksaa pompottelun katsomisesta. Mainostaja saa näkyvyyttä kun katsoja katsoo pelaajaa pompottelemassa palloa. Hän tykkää semmoisesta ja antaa lajissa pärjäävälle joukkuelle rahnoota sen perusteella miten hyvin pompettelevat palloa ja miten paljon katsojia sitä katsoo.

09.02.2022 09:15:57
#546482 [+1] Piilota Suosittele

>>546388
Pikkupennejä lipputulot sun muut limumyynnit tuossa hommassa.
Niillä tuskin maksetaan edes hallin ylläpitokuluja, saati pelaajien ja huoltoporukan valmentajineen palkkoja.

[ 20 viestiä | ]