nyt jorataan nyt jorataan
Be who you are <3 Be who you are <3
Tervetuloa meille kylään nekru Tervetuloa meille kylään nekru
halvalla sain hyvä ostos halvalla sain hyvä ostos
legenda eläessään legenda eläessään
Saipa Saipa
masterball masterball
franklin haluaa kiinalaista pikaruokaa franklin haluaa kiinalaista pikaruokaa
Mustaa lihaa Mustaa lihaa
soviet snabbing soviet snabbing
reilu kaveri reilu kaveri
make ulkona make ulkona
Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan. Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan.
marinol :D marinol :D
tikka tikka
Taas ryssittiin Taas ryssittiin
Laura Laura
Repon lempikolikot: Hevosmarkka Repon lempikolikot: Hevosmarkka
Gman Gman
The end is near The end is near
Push it to the limit! Push it to the limit!
Laiva tarvitsee apustusta Laiva tarvitsee apustusta
Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään. Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään.
ihansyönti ihansyönti
 437 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.02 MB, 2 tiedostoa, 08.02.2022 12:54:04
[ + 4 - | ]

Luottamus poliisiin kasvaa?

[61538] [Screenshot_20220208-115302_Samsung-Internet.jpg] [0.75 MB] [1080x1523] [] []
Screenshot_20220208-115302_Samsung-Internet.jpg
[61537] [Screenshot_20220208-115324_Samsung-Internet.jpg] [0.28 MB] [1080x1598] [] []
Screenshot_20220208-115324_Samsung-Internet.jpg

08.02.2022 16:28:54
#546265 [+1] Piilota Suosittele

Nogo-alueet vaan lisääntyy suomessakin. Nurmijärvelle on muuttanut aika paljon suomalaista perhettä. Päättäjä ei tunnu huomaavaan mitään erikoista siinä.

08.02.2022 16:55:14
#546270 [+-] Piilota Suosittele

Jarin pitäisi ehkä vähän katsoa ja lukea historiaa, suomi on aina apinoinut ruotsia huonoissa päätöksissä 5 - 20 vuoden viiveellä.
Jari voisi myös avata niitä perusteluita miksi poliisille hommattiin niitä kivityksen ja luodit kestäviä G-mersuja & "mörkö" sprinttereitä, kun ennen tultiin ilman toimeen ja jos järeän kaluston tarvetta oli niin lainattiin virka-apuna kalusto kuljettajineen puolustusvoimilta.
Nyt tässäkin kaupungissa näkyy poliisin kuosissa oleva panssari G-sarjalainen normaali partioajossa, on varmasti taloudellinen ja ekologinen vehje tuohon tarkoitukseen.

08.02.2022 18:59:49 | 18:59:58
#546310 [+2] Piilota Suosittele

Toivotaan, että Iiris tovereineen vastaanottaa nämäkin lieveilmiöt eivätkä tavalliset ihmiset, jotka ymmärtävät tulevat ongelmat.
Jos siitä ei Iiriksen järki parane ja todellisuus selviä, niin ehkä ympärillä ainakin ihmisille asia avautuu.

[ 7 viestiä | ]