Pyhä ehtoollinen Pyhä ehtoollinen
mejoni viikonpäivät mejoni viikonpäivät
Lentorättejä Lentorättejä
Erittäin hienoa toimintaa Erittäin hienoa toimintaa
Mongoligondola Mongoligondola
Ei jaksa keksiä otsikoita 22 Ei jaksa keksiä otsikoita 22
Aikomus vs. Totuus Aikomus vs. Totuus
Kännissä olet taikuri Kännissä olet taikuri
Pissary Pissary
Komea on Komea on
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
etelän hetelmä etelän hetelmä
Taidanpa pysyä alakerrassa t. huumon ;__; :3 Taidanpa pysyä alakerrassa t. huumon ;__; :3
Ei jaksa keksiä otsikoita 26 Ei jaksa keksiä otsikoita 26
Kyyneleet virtaa Kyyneleet virtaa
Saattanut napsahtaa kunnon pikavoitto Saattanut napsahtaa kunnon pikavoitto
Hermione Grangers Hermione Grangers
Vihainen suomalainen Vihainen suomalainen
Ei jaksa keksiä otsikoita 27 Ei jaksa keksiä otsikoita 27
Ei jaksa keksiä otsikoita 17 Ei jaksa keksiä otsikoita 17
soup time soup time
'Nam Bottom 'Nam Bottom
Revitalift Revitalift
Se oli tonnin fobba Se oli tonnin fobba
 1 158 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.01.2022 22:35:11
[ + 11 | ]

Spurdo

[61194] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1075x986] [] []
tiedosto.jpg

spurdo

(377)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
30.01.2022 02:41:34
#543654 [+-] Piilota Suosittele

taitais saada suomi takkiin kun löllykkä nynny nuoriso olis suomea puollustamassa. "Mun wifi ei toimi". "Kännykkä pitää ladata"

30.01.2022 07:07:27 | 07:07:41
#543663 [+1] Piilota Suosittele

>>543604
"no ragrets" sanoi eräs vanha tatuointikin :D

>>543654
Höpsis, nuorisossa on vielä jäljellä kunnon tekijätyyppejäkin. Ei pidä liikaa takertua "huonoihin omenoihin", vaikka niitä olisikin olevinaan joka sukupolvi kerrallaan enemmän.

30.01.2022 12:20:37
#543732 [+-] Piilota Suosittele

>>543654 Se on jännä miten nuorisoa aina haukutaan. Jos se pitää paikkaansa nii miten helvetissä tämä maa on kehittynyt kun kaikki sukupolvet on ollu velliperseitä?

07.04.2024 11:05:17
#612713 [+2] Piilota Suosittele

>>543732
>>543654
Mä kävin intin 2002 ja silloin oli sama laulu. "ei tää i-nuoriso pärjää jäkä jäkä" todellisuus on toinen, Suomesta ulkomaille sotilaiksi lähtenee ovat todenneet että se toiminta ulkomailla on aivan järkyttävää ja kaaottista. Suomalainen häröpallo on taktinen verrattuna heidän toimintoihin. Eräs sanoi, että ennen lähtöä ajatteli ettei Suomella ois mitään mahdollisuutta ryssiä vastaan. Nyt sama mies sanoo, että Euroopassa Suomella on parhaimmat mahdollisuudet ryssiä vastaan.

Nämä jotka mussuttaa nuorisosta, eivät tiedä mistään mitään. Viime kertauksissa oli just noitä about ~20v ensikertaajia, sekä niiden energiaa tarvitaan. Ne juoksee rinkka selässä, kun tällänen nelikymppnen äijä konttaa perässä. Kun imnä pääsin kuorma-auton lavalta alas, nämä kiimakollit juoksi jo pitkällä mettässä huudellen kontakteja (ei se tinder :D) sekä muita taisteluilmoituksia

[ 6 viestiä | ]