motivaatiopuhe motivaatiopuhe
paljonko käännetään paljonko käännetään
Niin... Niin...
näin juhlii suomalainen näin juhlii suomalainen
unohdin miten painovoima toimii :3 unohdin miten painovoima toimii :3
Virginchad Virginchad
homottaa homottaa
ylläri <3 ylläri <3
pissattaa ja oskettaa pissattaa ja oskettaa
Silitän sun siskoos ja mutsias! Silitän sun siskoos ja mutsias!
nyt tulee lastua nyt tulee lastua
perhanan kääpiöt perhanan kääpiöt
Espoo.. Espoo..
Japani Japani
Nisteille 👉 Nisteille 👉
neekerineekeri neekerineekeri
tulitte väärälle asuinalueelle tulitte väärälle asuinalueelle
gawr gura gawr gura
ei täällä ole ketään muita :3 ei täällä ole ketään muita :3
angel wicky & made in canarias angel wicky & made in canarias
Sopii myös lessuihin Sopii myös lessuihin
Vittu että Marin on perseestä. Vittu että Marin on perseestä.
viikonlopun asukokonaisuudet viikonlopun asukokonaisuudet
piilossa piilossa
 849 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 25.01.2022 14:07:39
[ + 5 | ]

Apache pikkujoulut 1998

[61030] [pikkujoulut98_4.jpg] [0.04 MB] [379x571] [] []
pikkujoulut98_4.jpg

amiga

(9)  · 

c64

 · 

commodore

(7)  · 

pikkujoulu

 · 

1998

25.01.2022 14:42:45
#542795 [+3] Piilota Suosittele

Kultaa etten sanoisi vaikka en itse olekkaan kyseisessä tilaisuudessa ollut mukana mutta vastaavassa kyllä joten voin sanoa että on arvokas tapahtuma.

25.01.2022 23:52:44 | 19:32:07
#542881 [+1] Piilota Suosittele

>>542870

"She ollah shiellä allah!"

Toisella kuusnepa, toisella aurajuusto.

Nimittäin vuonna '98 eräs työkaveri otti lähipizzeriassa useamman täytteen pizzan ja alkoi rähjäämään, kun aurajuustoa ei (hänen mielestään) näkynyt. Siihen sitten paikan omistaja kiukkuisena "she ollah shiellä allah!"

26.01.2022 11:50:40 | 11:52:14
#542927 [+-] Piilota Suosittele

>>542925

Nelitonninen Amigani tuossa. Maksoi 15.000 markkaa. Sitä sitten laajentelin aina kun töissä kävin. Kallista ja mieltärauhoittavaa kun ostaa kolmen tuhannen markan näytönohjaimen, tuhannen markan äänikortin sekä 6500 tuhatta markkaa maksavan turbokortin. Sekä perään scsi-levyjä sun muita vermeitä. Se oli laatuaikaa se. naureskelin Puuceen- toimimattomuudelle. Joka vitun vaiheessa kiukutteli kun katselin porukoiden toimia.

Amigan videoeditointijärjestelmä maksoi tuohon aikaan joku 200 000 markkaa. Tuolla rahalla ammattivermeitä ei edes katseltu. Moni muutti mielensä kun näki Amigoiden kyvyt videotuotannossa. Ei oltu kuultukaan tietokoneella tapahtuvista editoinneista. Amigalle kehitetty Video Toaster oli vitun loistava laite.

Amigat olivat myös ahkerassa käytössä NASA:lla. Laskivat paljon lentoratadataa. PC:lle ei tuohon aikaan annettu mitään niin monimutkaista jos sillä on vaara kaatua.

26.01.2022 19:12:56
#542948 [+1] Piilota Suosittele

>>542927

Oma kosketus koneisiin alko serkkujen Amiga 500:lla ja sittemin rikkaammat perheet hommas 386 penoja, joilla kaikki kylän killit pelas vuoroissa. Meillä tuo eka kone oli Pohjanmaan Mikron Pena MMX 200Mhz, ja kikan kovo, muistin määrää en muista. Mukana oli kajarit, 15" näyttö, hiiri sekä näppis, hintaa tolla paketilla oli 16 500 Mk.

2003 rakentelin ekan oman koneen AMD alustalle ja siitä eteenpäin onkin ollu elämä alamäkeä.

[ 12 viestiä | ]