unelmaperhe unelmaperhe
Ihana kissa Ihana kissa
pojat on poikiii pojat on poikiii
Ihana nainen Ihana nainen
rekt rekt
Pelottava mato Pelottava mato
Katti Katti
Nyt sattu munille! Nyt sattu munille!
Tullissa. Tullissa.
Parhaat astiastot Parhaat astiastot
ihana nainen ihana nainen
kolmen kerroksen väkeä kolmen kerroksen väkeä
Modernin euroopan uusivuosi Modernin euroopan uusivuosi
pyhät sukulaisten kesken pyhät sukulaisten kesken
Fantasea Fantasea
Ehana nainen! Ehana nainen!
Ihana nainen Ihana nainen
hyvät höyryt hyvät höyryt
rakennusmestarin toimisto rakennusmestarin toimisto
Umpihomot treffeillä Umpihomot treffeillä
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA HYVÄÄ UUTTAVUOTTA
Vähä tulee Vähä tulee
jytky jytky
neil amstrong kuussa neil amstrong kuussa
 774 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 20.01.2022 21:58:14
[ + 1 - | ]

Tiedemiehet sanovat että vuonna 2035 asut eko-konttitalossa

[60822] [mSI4JLm6EGY.jpg] [0.12 MB] [652x611] [] []
mSI4JLm6EGY.jpg

ipa on pedofiili

(6)
21.01.2022 00:01:12
#541213 [+2] Piilota Suosittele

Todennäköisesti, kun vihervasemmisto vie lihan ja öljyn ja nostaa sähkön hinnan taivaisiin - kaikki asuvat ja palelevat pienissä konteissa ja syövät hyönteisiä nälkäänsä.

21.01.2022 06:30:13
#541245 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole muuten kestävää kehitystä nuo konttitalot. Vanhoista konteista niitä ei voi tehdä kun ei aina tiedetä mitä niissä on kuljetettu eli uusista konteista pitää tehdä.

21.01.2022 11:12:03
#541331 [+-] Piilota Suosittele

Sinänsä hyvä tuo kontti olisi. Toki pitäisi tehdä ja rakentaa siten että kahdesta kontista toinen kerros ja vierekkäisestä lisää elintilaa. Heivaa konttiin niin perkeleesti myrkkyä että se puhdistuu.

22.01.2022 04:01:59
#541666 [+-] Piilota Suosittele

>>541391

VAlmiita konttiin rakennettuja on myös olemassa. Esim. työmaakontit, joissa valmis sähkö. Kyse oli siitä, että liikuteltavaan ei tarvita niin vitusti lupia.

[ 10 viestiä | ]